2 x kejsersnit, 3. ?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

Afstemning: Hvordan foregik det 3. gang?

Du skal være logget ind, for at kunne deltage i afstemningen.

1.510 visninger
19 svar
2 synes godt om
17. februar 2013

Anonym trådstarter

Henvender mig mest til kvinder der har fået 3 børn, hvoraf mindst de to er født med kejsersnit, fik man lov til selv af føde nr. 3

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

17. februar 2013

AnthonsMor

Anonym skriver:

Henvender mig mest til kvinder der har fået 3 børn, hvoraf mindst de to er født med kejsersnit, fik man lov til selv af føde nr. 3

Jeg ved absolut ingenting, har ikke engang født mit første endnu, men jeg mener at jeg har hørt, at man ikke må føde selv hvis man har fået 2 KS i forvejen, da der er større risiko for, at de springer op..

Håber der kommer nogle rigtig gode erfaringer du kan bruge til noget!

Anmeld

17. februar 2013

norenberg

Martsbaby skriver:

Jeg ved absolut ingenting, har ikke engang født mit første endnu, men jeg mener at jeg har hørt, at man ikke må føde selv hvis man har fået 2 KS i forvejen, da der er større risiko for, at de springer op..

Håber der kommer nogle rigtig gode erfaringer du kan bruge til noget!

Det er ikke rigtig har fået kejsersnit første gang, anden gang alm og tredie gang kejsersnit....er nu gravid med nr 4 og skal føde normalt igen sa risikoen for at det springer op kun er 2 %....de er bare mere obs under fødslen og tager hurtigere en beslutning om akut kejsersnit hvis det ikke skrider frem som det skal....

Anmeld

17. februar 2013

Kløver

Anonym skriver:

Der er intet valg
2 krjsersnit så det slut med at føde selv pga risikoen for at arret springer op pga veerne. Der er også maks muligt at få 4 kejsersnit, så er det slut med graviditet, nogle gange fraråder de flere allerede ved 3 kejsersnit

Anmeld

17. februar 2013

Kløver

Anonym skriver:

Der er intet valg
2 krjsersnit så det slut med at føde selv pga risikoen for at arret springer op pga veerne. Der er også maks muligt at få 4 kejsersnit, så er det slut med graviditet, nogle gange fraråder de flere allerede ved 3 kejsersnit

Anmeld

17. februar 2013

Kløver

norenberg skriver:

Det er ikke rigtig har fået kejsersnit første gang, anden gang alm og tredie gang kejsersnit....er nu gravid med nr 4 og skal føde normalt igen sa risikoen for at det springer op kun er 2 %....de er bare mere obs under fødslen og tager hurtigere en beslutning om akut kejsersnit hvis det ikke skrider frem som det skal....

Kan der være forskelliget regler alt efter hvilken region man bor i, her sagde overlægen inden mit 2 ks at 2 kejsersnit så var det slut

Anmeld

17. februar 2013

norenberg

Maja84 skriver:

Kan der være forskelliget regler alt efter hvilken region man bor i, her sagde overlægen inden mit 2 ks at 2 kejsersnit så var det slut

Jeg fik samme svar i aalborg og herning....at jeg godt måtte føde selv efter 2 kejsersnit....og man sagde engang også man ikke anbefalede flere graviditeter efter to kejsersnit det passer heller ikke længere statistikkerne siger der kun er minimal risiko for det springer op derfor er der kommet nye retningslinier....

Anmeld

17. februar 2013

Maja88

norenberg skriver:

Jeg fik samme svar i aalborg og herning....at jeg godt måtte føde selv efter 2 kejsersnit....og man sagde engang også man ikke anbefalede flere graviditeter efter to kejsersnit det passer heller ikke længere statistikkerne siger der kun er minimal risiko for det springer op derfor er der kommet nye retningslinier....

Jeg har fået anderledes svar i herning

Anmeld

17. februar 2013

Lene Unik

Selvom jeg har 3 børn og to er født ved kejsersnit har jeg ikke stemt, for det er første og sidste der er kejsersnit. Går ud fra du gerne vil have svær fra dem der har fået kejsersnit ved to i træk?

Anmeld

17. februar 2013

Kløver

norenberg skriver:

Måske det giver håb om normal fødsel næste gang, hvad har du fået at vide ang igangsætning ?

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.