"Pædagoger" i børnehaven?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

3.409 visninger
40 svar
29 synes godt om
17. februar 2013

Anonym trådstarter

Alle kan åbenbart passe vores børn nede i børnehaven, sidst var det en tømre og imorgen er det en kontorassistent

Jeg blir lidt "harm" når jeg på face, kan læse at en pædagog's veninder/venner skal ind som vikar,

kan det virkelig passe at man bare hiver folk ind fra gaden?

Jeg har INTET imod disse personer, overhovedet, men jeg betaler sgu fuld pris for pasning af mine børn og jeg regner med det er folk med erfaring eller teoretisk perspektiv, men det er åbenbart heller ikke et krav mere?

Kom med jeres mening, tak

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

17. februar 2013

wamse

Anonym skriver:

Alle kan åbenbart passe vores børn nede i børnehaven, sidst var det en tømre og imorgen er det en kontorassistent

Jeg blir lidt "harm" når jeg på face, kan læse at en pædagog's veninder/venner skal ind som vikar,

Jeg har INTET imod disse personer, overhovedet, men jeg betaler sgu fuld pris for pasning af mine børn og jeg regner med det er folk med erfaring eller teoretisk perspektiv, men det er åbenbart heller ikke et krav mere?

Jeg er 100% overbevist om, at de ikke bliver ansat som pædagoger, med som pædagog medhjælpere, og ja det er folk med alle mulige baggrunde.

Det synes jeg er okay, så længe hovedparten er uddannet personale

Man kan sagtens have en masse godt at tilbyde børn, selvom man ikke er uddannet

Anmeld

17. februar 2013

Anonym trådstarter

Jeg er 100% overbevist om, at de ikke bliver ansat som pædagoger, med som pædagog medhjælpere, og ja det er folk med alle mulige baggrunde.

Det synes jeg er okay, så længe hovedparten er uddannet personale

Man kan sagtens have en masse godt at tilbyde børn, selvom man ikke er uddannet

De er to, som regl en uddannet pædagog og en pædagogmedhjælper eller 2 uddannet pædagoger

Det kan man da, men jeg syntes stadig det er underligt, disse er bare folk der ska være vikar et par dage, ikke noget tilknyttet til personalet, men alle er kammerater med en af de yngre pædagoger i BH

Anmeld

17. februar 2013

Lene Unik

Se, det er en af de helt stor diskussioner. Der findes institutioner hvor der kun er pædagoger ansat, men de fleste steder er der både uddannet og ikke uddannet personale. Vikarer er også ofte ikke uddannet, og kan godt være vikar for en pædagog.

Jeg er pædagogmedhjælper og har arbejdet med børn i mange år, så jeg er naturligvis fortaler for, at man godt kan passe børn uden uddannelse. Det overordnede pædagogiske ansvar har mine uddannede kolleger, men det er ikke alt man kan læse sig til.

Anmeld

17. februar 2013

L&V

Anonym skriver:

Altså sådan er det jo tit med vikare og de kommer jo ind i en medhjælper stilling så må indrømme jeg ikke kan se hvor harmen sku komme fre

Anmeld

17. februar 2013

Lene Unik

Anonym skriver:

De er to, som regl en uddannet pædagog og en pædagogmedhjælper eller 2 uddannet pædagoger

Det kan man da, men jeg syntes stadig det er underligt, disse er bare folk der ska være vikar et par dage, ikke noget tilknyttet til personalet, men alle er kammerater med en af de yngre pædagoger i BH

Vi får også ofte vikarer ved at det er en der kender en.

Anmeld

17. februar 2013

helle85

Anonym skriver:

det er som regl vikar som er "kommer en fra gaden" som du kalder det

og de bliver jo nød til at bruge nogen som vikar hvis der er nogen syge, til noget fordrag/ekstra uddannelse eller hvis de ikke har råd til at ansætte nogen

Anmeld

17. februar 2013

Monski

Anonym skriver:

Jeg vil nu hellere have at det en en tømre, studerende eller en Kasseassistent der passer min søn end at pædagogerne er i undertal

Anmeld

17. februar 2013

Anonym trådstarter

helle85 skriver:

det er som regl vikar som er "kommer en fra gaden" som du kalder det

og de bliver jo nød til at bruge nogen som vikar hvis der er nogen syge, til noget fordrag/ekstra uddannelse eller hvis de ikke har råd til at ansætte nogen

Jamen, feks i hjemmeplejen, hvis der er sygdom ringes der efter vikar fra et vikarservice, hvor det er folk der har erfaring.

Anmeld

17. februar 2013

Anonym trådstarter

Monski skriver:

Jeg vil nu hellere have at det en en tømre, studerende eller en Kasseassistent der passer min søn end at pædagogerne er i undertal

Det var jo heller kke det jeg skrev

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.