hjælp kun folk der kender til dolol..

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

17. februar 2013

Mother-love

Anna111 skriver:

Tak for svar er godt nok osse færdig med at tage dem igen vil heller have mine smerter som jeg er vand til ind sådan her og ja når jeg engang bliver gravid er det det hele hver men håber jo at jeg er det den her gang derfor er jeg bange for at jeg måske kan have ødelagt noget

Det skal du ikke bekymre dig over. For jeg vidste ikke jeg var gravid med isabella så jeg nåede også at tage en 3-4 stykker i starten af min graviditet. Og isabella er sund og rask. Så det skal du ikke være bekymret over. Bare du ikke tager flere

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

17. februar 2013

anna111

Profilbillede for anna111
michelledam skriver:

Det skal du ikke bekymre dig over. For jeg vidste ikke jeg var gravid med isabella så jeg nåede også at tage en 3-4 stykker i starten af min graviditet. Og isabella er sund og rask. Så det skal du ikke være bekymret over. Bare du ikke tager flere

Okay tak nej vil godt nok heller ikke have flere aldrig mer

Anmeld

17. februar 2013

Kløver

Anna111 skriver:

Tak vil jeg osse gøre frem over vil slet ikke have dem igen nu

Prøv at høre om et tens apparat kan være noget for dig, det sender små impulser når det bruges og påvirker derfor nerverne så hjernen får flyttet folus og derfor lindres smerterne, ikke alle det hjælper men kan måske gøre noget godt for dig

Anmeld

17. februar 2013

anna111

Profilbillede for anna111
Maja84 skriver:

Prøv at høre om et tens apparat kan være noget for dig, det sender små impulser når det bruges og påvirker derfor nerverne så hjernen får flyttet folus og derfor lindres smerterne, ikke alle det hjælper men kan måske gøre noget godt for dig

Tak det er da hver at prøve

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.