hvor længe gik der fra i smed p-pillerne til graviditet?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

15. februar 2013

Krussedulle

Silke91 skriver:

Hej alle i dejlige damer

Kæresten er jeg kunne godt tænke os et forårs barn i 2014 derfor har vi snakket om at smide p pillerne her i april men nu er jeg blevet i tvivl om jeg burde stoppe med p-piller nu her da jeg hører at nogle siger at virkningen kan være langsom om at aftage.

Kan se at mange har stillet lign. spørgsmål så tænkte det kunne være godt med en afstemning så der kan tegne sig et mere generelt svar

Så søde søde piger hver sød at stemme på hvor længe der gik fra i smed pillen og til i var gravid

og mange tak på forhånd

2 gang, 4 måneder, men mistede i uge 14!

Efter aborten gik der 3 mdr. Og 3 gang, gik der 28 dage

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

15. februar 2013

Mother-love

Jeg har svaret 3-4 mdr. Men jeg smed mine p-piller i marts hvor vi først forsøgt pb i juli. Og jeg blev gravid i sep.

Du kan jo smide ppillerne nu og så bare bruge kondom eller lign indtil i ønsker at starte pb. Så kan du også lige mærke din krop igen.

For jeg oplevede da jeg smed mine ppiller efter brug af dem i 10 år. At min krop virkede underlig netop fordi jeg kunne mærke lige præcis hvad der skete i den. Det er svært at forklare men jeg kunne mærke stor forskel.

Anmeld

15. februar 2013

MoarHvidovre

Profilbillede for MoarHvidovre
Elsker mine unger; Lina og Luka :0)

1. gang gik der 3 mdr.

2. gang gik der 1 mdr.

Anmeld

15. februar 2013

Clisolka

Jeg smed selv p-pillerne i marts 09 - 3 mrd. efter var jeg gravid, men mistede. 6 mrd. efter var jeg gravid igen med min datter. 

I august sidste år smed jeg p-pillerne igen og tæt på nytårsaften kunne jeg teste positiv, så omkring 3-4 mrd. begge gange 

Anmeld

15. februar 2013

Victoria2013

Her gik der 5 mdr

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.