hvor længe gik der fra i smed p-pillerne til graviditet?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

Afstemning: Hvor længe gik der fra i smed p-pillerne til i stod med en positiv test?

Du skal være logget ind, for at kunne deltage i afstemningen.

995 visninger
14 svar
0 synes godt om
15. februar 2013

Silke91

Hej alle i dejlige damer

Kæresten er jeg kunne godt tænke os et forårs barn i 2014 derfor har vi snakket om at smide p pillerne her i april men nu er jeg blevet i tvivl om jeg burde stoppe med p-piller nu her da jeg hører at nogle siger at virkningen kan være langsom om at aftage.

Kan se at mange har stillet lign. spørgsmål så tænkte det kunne være godt med en afstemning så der kan tegne sig et mere generelt svar

Så søde søde piger hver sød at stemme på hvor længe der gik fra i smed pillen og til i var gravid

og mange tak på forhånd

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

15. februar 2013

Silke91

den gik op til 12-? men ved ikke hvor de sidste 2 muligheder blev af

Anmeld

15. februar 2013

AnthonsMor

Silke91 skriver:

Hej alle i dejlige damer

Kæresten er jeg kunne godt tænke os et forårs barn i 2014 derfor har vi snakket om at smide p pillerne her i april men nu er jeg blevet i tvivl om jeg burde stoppe med p-piller nu her da jeg hører at nogle siger at virkningen kan være langsom om at aftage.

Kan se at mange har stillet lign. spørgsmål så tænkte det kunne være godt med en afstemning så der kan tegne sig et mere generelt svar

Så søde søde piger hver sød at stemme på hvor længe der gik fra i smed pillen og til i var gravid

og mange tak på forhånd

Lige præcis 6 måneder Smed pillerne i julen 2011 og stod med en positiv test den sidste uge i juni sidste år - og skal føde om 20 dage

Anmeld

15. februar 2013

Skovrup

Profilbillede for Skovrup
Read the baby, not the books.
tog os 12 mdr

Anmeld

15. februar 2013

Lisa_Emilie

Her hos os gik det hurtigt 

- Jeg er pt. i uge 26 

Jeg er 25 år og min kæreste 29 år, jeg havde taget p-piller non-stop i 8 år uden pause, vi er begge normalvægtige og dyrkede regelmæssig motion. 

Fra den dag jeg stoppede med p-piller fik der ca. 40 dage, så stod jeg med en positiv test, og har nu en lille guttermand i mavsen 

Ps. første gang jeg havde ægløsnings gik vi bare til den. Anden gang brugte vi ægløsningstest og der var klar gevinst. 

Anmeld

15. februar 2013

Joan ( Smallie )

næsten 1½ år gik der og nummer 2 kom 1 gang

Anmeld

15. februar 2013

TrineMine86

Silke91 skriver:

Hej alle i dejlige damer

og mange tak på forhånd

Smed p-pillerne i august 2008, vi prøvede ikke direkte at få børn, men ville blive glade hvis det skete, efter 2 år var der ikke sket noget og blev bekymret for om det var noget galt, blev henvist til udredning, og men så skete det naturligt og stod med en positiv test i januar 2011 

Anmeld

15. februar 2013

anna111

Profilbillede for anna111
Der gik 12mdr her

Anmeld

15. februar 2013

Fenja09

Silke91 skriver:

Hej alle i dejlige damer

og mange tak på forhånd

Kan desværre ikke stemme andet end blankt, da valgmuligheden ikke er der. Det tog os 3 år fra jeg smed p-pillerne og til jeg var gravid.

/Fenja

Anmeld

15. februar 2013

Miss BananaHammock

Har stemt blank da der gik 4 år

2 år selv, og 2 år i behandling.

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.