Øv en grim vogn :(

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

15. februar 2013

Anonym trådstarter

Fenja09 skriver:

Man kan sige at du ikke har super mange valgmuligheder og så alligevel - du kan vælge at pifte den lidt op, hvis det er muligt eller selv købe en - hvis intet af det er en mulighed for jer, ja så må du droppe forfængligheden og gå med en barnevogn du finder grim

/Fenja

Vi skal skam selv købe den. Og har tænkt mig at gå med den

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

15. februar 2013

Kløver

Anonym skriver:

Hvis i selv skal købe den kan i jo også selv finde den du finder passende og som du gerne vil gå med

Anmeld

15. februar 2013

Fenja09

Anonym skriver:

Hvis i selv skal betale den, hvorfor finder du så ikke en du gider? Måske var det værd at give lidt mere for en vogn du synes om og som du kan holde ud at kigge på

Anmeld

15. februar 2013

Anonym trådstarter

Fenja09 skriver:

Hvis i selv skal betale den, hvorfor finder du så ikke en du gider? Måske var det værd at give lidt mere for en vogn du synes om og som du kan holde ud at kigge på

Det er der desværre ikke penge til kæresten er på dagpenge og jeg er på su

Anmeld

15. februar 2013

Anonym trådstarter

Maja84 skriver:

Hvis i selv skal købe den kan i jo også selv finde den du finder passende og som du gerne vil gå med

Jeg har tænkt at købe den her og når vi så får penge til det køber vi den jeg godt vil ha

Anmeld

15. februar 2013

Fenja09

Anonym skriver:

Det er der desværre ikke penge til kæresten er på dagpenge og jeg er på su

Ja, det begrænser jo det hele lidt - men kunne bedsteforældrene ikke smide en skilling i og ellers så sker der jo heller ikke noget ved at gå med en grim vogn, så længe den overholder alle sikkerhedsregler der er for barnevogne

Du kunne jo også spørge herinde og der var en der havde en billig en til at stå - nu ved jeg ikke hvor meget der er sat af til den, men det var da muligt at se om der ikke var en anden

Anmeld

15. februar 2013

Anonym trådstarter

Fenja09 skriver:

Ja, det begrænser jo det hele lidt - men kunne bedsteforældrene ikke smide en skilling i og ellers så sker der jo heller ikke noget ved at gå med en grim vogn, så længe den overholder alle sikkerhedsregler der er for barnevogne

Du kunne jo også spørge herinde og der var en der havde en billig en til at stå - nu ved jeg ikke hvor meget der er sat af til den, men det var da muligt at se om der ikke var en anden

Den koster kun 500 kr overleve jo at den ikke er super flot

Anmeld

15. februar 2013

Fenja09

Anonym skriver:

Den koster kun 500 kr overleve jo at den ikke er super flot

Det er nok også billigt, men synes alligevel at 500 kr for noget man synes er direkte grimt er mange penge

Anmeld

15. februar 2013

Kløver

Fenja09 skriver:

Det er nok også billigt, men synes alligevel at 500 kr for noget man synes er direkte grimt er mange penge

Til sammenligning fandt jeg en helt ny vogn som kun var samlet til 1000 kr og det var en side by side tvilling, så hvis i kunne poste bare et par hundrede mere i, er jeg sikker på der kan findes en mere optimal vogn, jeg så dengang mange fine på guloggratis måske det var en mulighed

Anmeld

15. februar 2013

Fenja09

Maja84 skriver:

Til sammenligning fandt jeg en helt ny vogn som kun var samlet til 1000 kr og det var en side by side tvilling, så hvis i kunne poste bare et par hundrede mere i, er jeg sikker på der kan findes en mere optimal vogn, jeg så dengang mange fine på guloggratis måske det var en mulighed

Tror du har "citeret" forkert, det var vel tiltænkt ts, selvom jeg er fuldstændig enig i, at det måske kunne lade sig gøre at finde en vogn man faktisk bryder sig om for en lille smule mere

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.