Øv en grim vogn :(

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

2.871 visninger
30 svar
8 synes godt om
15. februar 2013

Anonym trådstarter

Hej piger.
Jeg ha valgt at være anonym da jeg ikke har lyst til at stå frem med hvem jeg er.

Det er sådan at min skønne svigermor har fundet en tvillingvog til rigtig billig penge. Det er en gammel scandia hvor jeg kan se at det kan blive svært at få en lift til at stå i og jeg synes den er møg grim og har slet ikke lyst til at skulle ud og gå med den. Hvor jeg ellers havde glædet mig til at skulle ud og gå med den store og den lille ny.

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

15. februar 2013

TNBC

Anonym skriver:

Hej piger.
Jeg ha valgt at være anonym da jeg ikke har lyst til at stå frem med hvem jeg er.

Det er sådan at min skønne svigermor har fundet en tvillingvog til rigtig billig penge. Det er en gammel scandia hvor jeg kan se at det kan blive svært at få en lift til at stå i og jeg synes den er møg grim og har slet ikke lyst til at skulle ud og gå med den. Hvor jeg ellers havde glædet mig til at skulle ud og gå med den store og den lille ny.

Kan du ikke male den?? Sætte noget pynt på???
Man kan jo godt gøre grimme ting pæne..

Anmeld

15. februar 2013

2skønnebørn

Profilbillede for 2skønnebørn

Så lad være med at bruge den, find selv en som du kan lide....

Anmeld

15. februar 2013

Anonym trådstarter

2skønnebørn skriver:

Jeg kan ikke lade vær med at bruge den da vi står og har brug for en

Anmeld

15. februar 2013

Ciss

Du kan jo prøve at style den lidt op. Der findes en masse forskellige fine insektnet, kopholdere, små solparasoller, refleksfigurer osv osv osv, som du kan montere på vognen.

Anmeld

15. februar 2013

Dut-ugle

Profilbillede for Dut-ugle

Hvis din svigermor bor et godt stykke fra jer, kan i jo spørge om den ikke kan stå der, så i er fri for at slæbe en vogn med derhen 

Anmeld

15. februar 2013

Kløver

Øv hvor trels, men er nu sødt af svigermor og hvis i ikke har andre muligheder kan du måske farve vognen, hvis betrækket er til at tage af, man kan få en masse flotte strygemærker du kunne pynte med, regnslag eller insektnet, nogle flotte tæpper til når det er koldt
Heldigvis er det ikke så længe de bruger lift, og i kunne måske bruge en sleebee i dtedet hvis det ene sæde kan lægges ned

Anmeld

15. februar 2013

Legehuset-Hertug-Abel.dk

2skønnebørn skriver:

Anmeld

15. februar 2013

1990h

Anonym skriver:

Hej piger.

hvad alternativ havde i? altså vil i selv have købt en eller har det været meningen svigermor skulle give?

hvis i egentlig selv havde købt en havde jeg valgt at sige det som det er at det ikke er noget for jer ..jeg vil ikke gå med noget jeg ikke syntes om

Anmeld

15. februar 2013

Fenja09

Anonym skriver:

Hej piger.

Man kan sige at du ikke har super mange valgmuligheder og så alligevel - du kan vælge at pifte den lidt op, hvis det er muligt eller selv købe en - hvis intet af det er en mulighed for jer, ja så må du droppe forfængligheden og gå med en barnevogn du finder grim

/Fenja

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.