Dårlig livmoderhals og dårlig mor :(

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

16. februar 2013

StudPsyk

Månsson skriver:

Årh for den da.. Ja så kan jeg godt forstå der er flere spørgsmål end svar lige nu.. Det lyder da absolut som en go ide lige at få en go snak med dem om det hele

Ja, helt sikkert. Jeg var i forvejen blevet anbefalet at ringe ind mandag og høre om min jordemoder har en afbudstid, fordi jeg også har fået målt et meget stort symfysemål - Det kører for den her graviditet

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

16. februar 2013

L&V

Janne T. skriver:

Ja, helt sikkert. Jeg var i forvejen blevet anbefalet at ringe ind mandag og høre om min jordemoder har en afbudstid, fordi jeg også har fået målt et meget stort symfysemål - Det kører for den her graviditet

he he det kender jeg alt til det der med bøvl på bøvl

Anmeld

16. februar 2013

StudPsyk

Månsson skriver:

he he det kender jeg alt til det der med bøvl på bøvl

Heldigvis ved man da, når det er anden gang, at de små pus er det hele værd i sidste ende

Anmeld

16. februar 2013

L&V

Janne T. skriver:

Heldigvis ved man da, når det er anden gang, at de små pus er det hele værd i sidste ende

Ja ligepræcis

Anmeld

16. februar 2013

Kløver

Håber det hele nok skal gå, og usnset er du sltså ikke en dårlig mor, tværtimod så viser du stor omsorg for både baby og Rose

Hvad jeg kender til dig herinde fra, er du en god, kærlig og omsorgsfuld mor og du har ikke selv valgt at stå i sådan en dum situation. Jeg stod selv og blev indlagt af flere omgange, pgs ssf inden Dina blev født, og der missede jeg tid og de første 14 dage hvor han lige havde lært at gå, så de første skridt men ikke meget ud over det. Det er så jårdt, og kan sagtens forstå hvad du må føle, men det er ikke din skyld

Anmeld

16. februar 2013

AnthonsMor

Janne T. skriver:

Det er godt du er kommet frem til, at du skal sige fra og tage den med ro! Det er jo i virkeligheden også det bedste! Jeg kunne sagtens ligge i sengen eller slappe af i sofaen hele dagen og bare aflaste, tage den med ro, hækle lidt mv. Bare lidt svært med en viiiild tumling :-P Hehe.

Heldigvis kan jeg også tale med min kæreste om det, det vil han gerne, og han er meget forstående. I dag hvor han har weekend, har han båret Rose hver gang der var noget, og i morgen skal min mor være sammen med Rose hele dagen, dels så jeg kan tage et hvil, og dels så L og jeg kan få noget kærestetid. Det er rart

Det betyder alt med en lyttende og mere eller mindre forstående kæreste.. Nu er det første gang vi skal have barn, så min kæreste har vildt svært ved at sætte sig ind i, hvordan jeg har det, hvorfor jeg har det sådan og aaaaalle de ting der, men han gør hvad han kan, og det er simpelthen guld værd!

Lyder dejligt med en total afslapnings/kæreste søndag! Vi bruger også rigtig meget tid på hinanden her den sidste tid inden baby kommer, for vi ved da godt, at der ikke er tid til at være rigtige kærester den første tid efter han er kommet til verden, så det er med at udnytte det

Anmeld

19. februar 2013

L&V

Hva så har du fået en snak med jordmoderen og blevet klogere på det hele

Anmeld

19. februar 2013

Jibbe

Kan Rose ikke få,lidt længere dage i VS? Det er kun en periode og ingen vil kigge skævt til dig, det er det bedste for dig og lillebror! Så du kan aflastes og lillebror bliver inde til 37+!
Tænk de timer er givet godt ud hvis du kan undgå en indlæggelse i lang tid med lillebror fordi han vil ud for tidligt, fordi mor ikke får slappet helt af.
kæmpe knus til dig - det lyder hårdt!

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.