Janne T. skriver:
Det er godt du er kommet frem til, at du skal sige fra og tage den med ro! Det er jo i virkeligheden også det bedste! Jeg kunne sagtens ligge i sengen eller slappe af i sofaen hele dagen og bare aflaste, tage den med ro, hækle lidt mv. Bare lidt svært med en viiiild tumling :-P Hehe.
Heldigvis kan jeg også tale med min kæreste om det, det vil han gerne, og han er meget forstående. I dag hvor han har weekend, har han båret Rose hver gang der var noget, og i morgen skal min mor være sammen med Rose hele dagen, dels så jeg kan tage et hvil, og dels så L og jeg kan få noget kærestetid. Det er rart 
Det betyder alt med en lyttende og mere eller mindre forstående kæreste.. Nu er det første gang vi skal have barn, så min kæreste har vildt svært ved at sætte sig ind i, hvordan jeg har det, hvorfor jeg har det sådan og aaaaalle de ting der, men han gør hvad han kan, og det er simpelthen guld værd!
Lyder dejligt med en total afslapnings/kæreste søndag! Vi bruger også rigtig meget tid på hinanden her den sidste tid inden baby kommer, for vi ved da godt, at der ikke er tid til at være rigtige kærester den første tid efter han er kommet til verden, så det er med at udnytte det 
Anmeld