Jeg hader sex

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

23. februar 2013

modesty

Anonym skriver:

Tror det var under den første graviditet

Der er en del der har spurgt om du kan få orgasme alene. Du har ikke svaret og jeg tænker at det måske er fordi du ikke kan? For så vil jeg sige at det er første skridt at lære at gøre det selv. Jeg tror at de seksuelle problemer du har med din nuværende kæreste vil fortsætte i andre forhold hvis ikke du selv finder ud af hvad der tænder dig og hvordan du kan give dig selv en orgasme.

Onanerer du? Har du prøvet en vibrator?

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

24. februar 2013

Anonym trådstarter

modesty skriver:

Der er en del der har spurgt om du kan få orgasme alene. Du har ikke svaret og jeg tænker at det måske er fordi du ikke kan? For så vil jeg sige at det er første skridt at lære at gøre det selv. Jeg tror at de seksuelle problemer du har med din nuværende kæreste vil fortsætte i andre forhold hvis ikke du selv finder ud af hvad der tænder dig og hvordan du kan give dig selv en orgasme.

Onanerer du? Har du prøvet en vibrator?

Jeg kan godt selv :-)

Anmeld

25. februar 2013

Miss-86

Anonym skriver:

Altså han prøver at gøre ting på forskellige måder, og læser tit på nettet hvad man kan..
Og på en måde har jeg helt ondt af ham, han gøre virkelig sit bedste men får intet ud af det

Okay, det er noget skidt..
Det må bestemt ikke være sjovt.

Men hvis du ikke tænder på ham, så synes jeg klart du skal overveje om det er det du vil.
Jeg vil selv synes at et forhold uden GOD sex, ikke ville kunne holde.

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.