Anonym skriver:
Syntes bare det er så svært.. Kender nærmest ikke mig selv mere.. Vi har jo været sammen siden jeg var 16 år. Han er 5 år ældre.. Han har prøvet en del ting som jeg ikke har. Ved ikke hvad der tænder mig og ikke.
Men vil heller aldrig sige det er hans skyld at jeg ikke kan få en orgasme, føler med ham i det han prøver og prøver uden gevinst
Jamen så er det vel nu I skal ud i en snak om hvordan du/I (sammen) kan finde ud af hvad der tænder dig - hvis du ønsker han skal være en del af dit liv fremover er det altså vigtigt at I genfinder gnisten sammen.
Et forhold hvori man kører død i hverdag og rutiner og mister sexlysten til sin partner er altså dødsdømt i længden "da man ender som venner der bor sammen fordi det er praktisk og man har børn"
- Jeg var selv 16 da jeg mødte min ex som jeg var sammen med i 11 år, og vi voksede også fra hinanden seksuelt ret tidligt i forholdet og vi var uden børn (og på mange andre områder!) og det kunne ikke rettes op da der var for massive problemer mellem os.
Jeg er nu i bagklogskabets lys godt se at sexlivet var et af de områder der skulle ha' været sat ind på hvis vi skulle ha' haft en chance men det er ikke det eneste, langt fra! Men derimod et symptom på mange andre problemer.
Ofte er manglende lyst jo et symptom på at der er noget andet galt og specielt da din manglende lyst jo tydeligt hænger sammen med din mand og ikke er generel når du godt kan blive opstemt alene.
Jeg vil jo mene I skal snakke om jeres forhold generelt og at I måske skal vente med fokus på selve sexlivet før I er kommet nærmere hvad der ellers skal arbejdes med.
Held og lykke 
Anmeld