Søskendevogn?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

15. februar 2013

spj

Der er 2,5 år mellem mine børn. Jeg har dem begge hjemme i hverdagen. Vi har ikke nogen søskendevogn. Den lille ligger i barnevognen og den store går, cykler på løbecykel eller står på ståbræt når vi er ude.
Sådan i det daglige savner jeg ikke en vogn de begge kan sidde i. Men hvis vi skal hjem til nogle veninder eller andet hvor vi er væk længe og skal gå meget, kunne jeg godt savne en. Synes det er lige på grænsen når der er 2,5 år mellem. Havde der været mindre mellem havde jeg købt en søskendevogn.

Bortset fra det, så har min veninde den bugaboo du har billed af og den er altså vildt fed. Der er også 2,5 år mellem hendes børn.

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

15. februar 2013

FogL

spj skriver:

Der er 2,5 år mellem mine børn. Jeg har dem begge hjemme i hverdagen. Vi har ikke nogen søskendevogn. Den lille ligger i barnevognen og den store går, cykler på løbecykel eller står på ståbræt når vi er ude.
Sådan i det daglige savner jeg ikke en vogn de begge kan sidde i. Men hvis vi skal hjem til nogle veninder eller andet hvor vi er væk længe og skal gå meget, kunne jeg godt savne en. Synes det er lige på grænsen når der er 2,5 år mellem. Havde der været mindre mellem havde jeg købt en søskendevogn.

Bortset fra det, så har min veninde den bugaboo du har billed af og den er altså vildt fed. Der er også 2,5 år mellem hendes børn.

Ja, de penge har vi desværre bare ikke til sådan en vogn.. Men har muligvis forelsket mig lidt i ABC select. Den er bare også halvdyr imo!

Anmeld

15. februar 2013

BABYPIGEnr4

Freyjasmor skriver:

Hej piger. Jeg overvejer, om man har brug for en søskendevogn, hvis nu der bliver mindre end 2 år mellem ungerne? (er ikke gravid - endnu)

I så fald - har nogen set en søskendevogn a'la bugaboo's til en liiiiiidt billigere penge? (den skulle gerne være enten med to klapvognssæder eller en af hver..

Her et billede af bugaboo's søskendevogn.

Jeg har denne skønne Brio Duette. Den er lidt gammeldags, men det har også sin charme. Børnene sidder ved siden af hinanden og hygger sig sammen. Sædet kan ligges helt ned og benstøtten kan slås op. Der kan monteres barnevognssele i begge sider og der er plads til to køreposer eller 1 drømmepose og 1 kørepose. Den er meget let og jeg er meget glad for, at kunne bruge den i dagplejen.

Baby'este hilsner fra Helle

Selvstændig dagplejer og mor til 4

http://www.slangerupdagpleje.dk

Vedhæftede fotos (klik for at se i fuld størrelse)

Anmeld

15. februar 2013

FogL

BABYPIGEnr4 skriver:

Jeg har denne skønne Brio Duette. Den er lidt gammeldags, men det har også sin charme. Børnene sidder ved siden af hinanden og hygger sig sammen. Sædet kan ligges helt ned og benstøtten kan slås op. Der kan monteres barnevognssele i begge sider og der er plads til to køreposer eller 1 drømmepose og 1 kørepose. Den er meget let og jeg er meget glad for, at kunne bruge den i dagplejen.

Baby'este hilsner fra Helle

Selvstændig dagplejer og mor til 4

http://www.slangerupdagpleje.dk

Den er da sød! Ved du om de stadig er i produktion?

Anmeld

15. februar 2013

BABYPIGEnr4

Freyjasmor skriver:

Den er da sød! Ved du om de stadig er i produktion?

Man kan stadig få den hos babysam og lekmer.dk, men tror ikke de laver den i de farver mere  Koster i sort 4.700 kr.

Kram Helle

Anmeld

15. februar 2013

FogL

BABYPIGEnr4 skriver:

Man kan stadig få den hos babysam og lekmer.dk, men tror ikke de laver den i de farver mere  Koster i sort 4.700 kr.

Kram Helle

Tak! Det var også mere udformningen

Nu sad jeg lige, og kiggede lidt på din dagplejerhjemmeside - og holde da op, nogle skønne unger. Og vildt så meget, især din store datter ligner dig!

Anmeld

15. februar 2013

spj

Freyjasmor skriver:

Ja, de penge har vi desværre bare ikke til sådan en vogn.. Men har muligvis forelsket mig lidt i ABC select. Den er bare også halvdyr imo!

Ja, det er de jo desværre. Hvis de havde været billigere havde vi også købt en, men nu prøver vi at klare os så godt vi kan uden. Det gør desværre bare at jeg tit ender med at må bære den store og hun er pænt tung. Det er hårdt for ryggen.

Anmeld

16. februar 2013

FogL

spj skriver:

Ja, det er de jo desværre. Hvis de havde været billigere havde vi også købt en, men nu prøver vi at klare os så godt vi kan uden. Det gør desværre bare at jeg tit ender med at må bære den store og hun er pænt tung. Det er hårdt for ryggen.

Hverken min ryg eller knæ holder til at bære på Freyja - ikke nu, og især ikke senere hen.. Så vi er nok nødt til at finde en. Nå, men vi finder nok ud af det.. Den tid, den "sorg".

Tak for svar!

Anmeld

21. februar 2013

BABYPIGEnr4

Freyjasmor skriver:

Tak! Det var også mere udformningen

Nu sad jeg lige, og kiggede lidt på din dagplejerhjemmeside - og holde da op, nogle skønne unger. Og vildt så meget, især din store datter ligner dig!

Det er sjovt du siger det, for vi har lige hørt det samme i dag, da jeg var inde i hendes tøjbutik for at købe tøj. Hun ligner mig, da jeg var på hendes alder. Jeg var bare mørkhåret

Ja, de er skønne børnene

Venligst Helle

Anmeld

21. februar 2013

BABYPIGEnr4

Du kan tit finde nogle fine vogne til rimelige penge på dba eller guloggratis.

Jeg solgte for nylig en til 1 kr., da jeg bare skulle have ryddet op. Du kan være heldig på QXL.

Held og lykke med guldklumperne.

Venligst Helle

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.