Søskendevogn?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

4.395 visninger
19 svar
2 synes godt om
15. februar 2013

FogL

Hej piger. Jeg overvejer, om man har brug for en søskendevogn, hvis nu der bliver mindre end 2 år mellem ungerne? (er ikke gravid - endnu)

I så fald - har nogen set en søskendevogn a'la bugaboo's til en liiiiiidt billigere penge? (den skulle gerne være enten med to klapvognssæder eller en af hver..

Her et billede af bugaboo's søskendevogn.
Vedhæftede fotos (klik for at se i fuld størrelse)

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

15. februar 2013

Koen.

Vi har 25 mdr imellem vores og vi bruger søskende vogn SÅ meget så det er en god investering synes vi kender ikke den du har billed af men det er en rigtig flot vogn

Anmeld

15. februar 2013

FogL

Tanja. skriver:

Vi har 25 mdr imellem vores og vi bruger søskende vogn SÅ meget så det er en god investering synes vi kender ikke den du har billed af men det er en rigtig flot vogn

Dejligt at høre. Tænker også, at selvom "den store" kan gå til den tid, gider hun vel heller ikke hele tiden?
Altså, hun bliver et år her den 26., så hvis jeg var gravid nu (ved ikke noget endnu), så er hun jo heller ikke mere end 21 måneder+ når baby kommer?

Anmeld

15. februar 2013

FogL

Tanja. skriver:

Og ja, det er en rigtig flot vogn - sidder dog og bliver helt i tvivl, om man skal vælge en i tandem form (hvor sæderne/liftene er foran hinanden)... Hmmm.. Tror jeg næsten!

Anmeld

15. februar 2013

Koen.

Freyjasmor skriver:

Dejligt at høre. Tænker også, at selvom "den store" kan gå til den tid, gider hun vel heller ikke hele tiden?
Altså, hun bliver et år her den 26., så hvis jeg var gravid nu (ved ikke noget endnu), så er hun jo heller ikke mere end 21 måneder+ når baby kommer?

Ja eller i er afsted hvor den store os skal sove ovs. Vi kunne slet ikke undvære vores ang det andet spørgsmål, vores der sidder sæderne ved siden af hinanden bare og det er intet problem

Anmeld

15. februar 2013

FogL

Tanja. skriver:

Ja eller i er afsted hvor den store os skal sove ovs. Vi kunne slet ikke undvære vores ang det andet spørgsmål, vores der sidder sæderne ved siden af hinanden bare og det er intet problem

Heller ikke i butikker etc?

Anmeld

15. februar 2013

(august)

Hej 

Jeg vil sige det kommet meget an på hvor langt der er til og fra daginstitution med den store og hvor meget man skal være alene om to.

Vi har to piger der på nuværende tidspunkt er 2,5 år og 13 mdr, så dvs der er 17 mdr mellem dem. Vi har prioriteret at være to voksne på næsten heletiden i et år, da der er meget at se til 

Vi har ca. 500m til vuggestue så vi klarede os med barnevognen til den lille og vores store gik, stod på søskende bræt eller cyklede på sin løbecykel. 

Vi har for 1mdr siden invisteret i en babyjogger city select, da det nu er rart at kunne være ene forældre om to børn og ikke er bundet til at være hjemme.

Jeg er super glad for den og de kan begge ligge og sover hvis vi er på farten, men den kan ikke erstatte en barnevogn og klapvogn hvor de hver i sær kan ligge og sove.

Anmeld

15. februar 2013

Hvem?

Freyjasmor skriver:

Hej piger. Jeg overvejer, om man har brug for en søskendevogn, hvis nu der bliver mindre end 2 år mellem ungerne? (er ikke gravid - endnu)

I så fald - har nogen set en søskendevogn a'la bugaboo's til en liiiiiidt billigere penge? (den skulle gerne være enten med to klapvognssæder eller en af hver..

Her et billede af bugaboo's søskendevogn.

Der er knap 11 mdr mellem mine og jeg har brugt tvillingevognen meget, til gutåre, bytåre, skov, strand, alt

De er godt lagt ud

Anmeld

15. februar 2013

FogL

(august) skriver:

Hej 

Jeg vil sige det kommet meget an på hvor langt der er til og fra daginstitution med den store og hvor meget man skal være alene om to.

Vi har to piger der på nuværende tidspunkt er 2,5 år og 13 mdr, så dvs der er 17 mdr mellem dem. Vi har prioriteret at være to voksne på næsten heletiden i et år, da der er meget at se til 

Vi har ca. 500m til vuggestue så vi klarede os med barnevognen til den lille og vores store gik, stod på søskende bræt eller cyklede på sin løbecykel. 

Vi har for 1mdr siden invisteret i en babyjogger city select, da det nu er rart at kunne være ene forældre om to børn og ikke er bundet til at være hjemme.

Jeg er super glad for den og de kan begge ligge og sover hvis vi er på farten, men den kan ikke erstatte en barnevogn og klapvogn hvor de hver i sær kan ligge og sove.

Vi har en barnevogn (aldrig rigtig brugt), en alm klapvogn (tilgengæld brugt rigtig meget!) og en paraplyklapvogn (kommer mere og mere i brug) i forvejen. Hun kommer ikke i institution før sommer '14, da jeg går hjemme.. Men vi kommer noget ud - mest i storcentre (altså hvad hedder et gigantisk "center" som er dobbelt str af fields? :p)

Men tak for svar.

Anmeld

15. februar 2013

MoarHvidovre

Profilbillede for MoarHvidovre
Elsker mine unger; Lina og Luka :0)

Der er 17 mdr. imellem vores og vi havde en tvillingeklapvogn - og jeg havde aldrig overlevet uden den. Man skal huske ikke, at gøre den lille større end h*n er. Jeg vil klart anbefale en tvillingeklapvogn.

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.