Smerte helved. hjælp

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

15. februar 2013

Mariajny

Elgaard73 skriver:

Hej.. Gav fødegangen dig piller til at stoppe veerne, når du er gået over termin??? Sikke da en skod fødegang...

Jeg syntes at du skal ringe til dem og sige at nu kommer du altså, om de vil det eller ej, for du kan simpelthen ikke mere... For pokker, du har haft veer i snart en uge...

ja men den ve stoppe sprøjte virkede kun et par timer, og den tog ikke alle smerterne..
Jeg er med i en JMordning, så det er min egen jordmoder jeg skal kontakte (der er 3 forskellige) ohg hende der er på vagt nu og de næste 4 dage, vil ingenting, og vil heller ikke høre på mig..

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

15. februar 2013

Mariajny

Camillos skriver:

Nej.. men prøv lige at høre en jm til råds på fg :-) nogle er mere forstående end andre..

Jeg kan ikke bare ringe på fødegangen, jeg skal kontakte min egen jordmødre, da jeg er med i en ny JM ordning. og hende der har vagt nu, og de næste 4 dage frem, vil ingenting..

Anmeld

15. februar 2013

Camillos

Mariajny skriver:

Jeg kan ikke bare ringe på fødegangen, jeg skal kontakte min egen jordmødre, da jeg er med i en ny JM ordning. og hende der har vagt nu, og de næste 4 dage frem, vil ingenting..

Hmm kan du ikke ringe til din læge så må de sku presse noget igennem det kan da ikke være rigtigt hun er så kold :-( kram

Anmeld

15. februar 2013

Mariajny

Camillos skriver:

Hmm kan du ikke ringe til din læge så må de sku presse noget igennem det kan da ikke være rigtigt hun er så kold :-( kram

efter lang diskution med hende i dag, har jeg aftalt jeg kommer på fødegangen kl 21 og får noget at sove på, og er der ikke sket via naturens vej i morgen, gør hun et eller andet... jeg er bare så happy

Anmeld

15. februar 2013

Trinebaby

Håber det bedste for dig , det da heller ikk til og holde ud og have så ondt 

Anmeld

15. februar 2013

Mariajny

Trinebaby skriver:

Håber det bedste for dig , det da heller ikk til og holde ud og have så ondt 

tusind tak.. nej det er det bare ikke... har også bare tudet de sidste to dage..

Anmeld

15. februar 2013

Miss Church

Mariajny skriver:

efter lang diskution med hende i dag, har jeg aftalt jeg kommer på fødegangen kl 21 og får noget at sove på, og er der ikke sket via naturens vej i morgen, gør hun et eller andet... jeg er bare så happy

Det var dejligt  

Held og lykke med det hele! 

Anmeld

15. februar 2013

Mariajny

Miss Church skriver:

Det var dejligt  

Held og lykke med det hele! 

tusind tak

Anmeld

15. februar 2013

Trinebaby

forstår jeg virkelig godt nu  Vi for at der sker nået 

Anmeld

15. februar 2013

lineog4

Jeg prøvede det mde min første datter. 4 dage med konstante veer jordmødre der sagde det skulle blive meget værre - super fed ting at få at vide når man er i smertehelvede. Fik også panodil som sikkert hjælper super på plukveer, men jeg havde veer, troede de bare ikke på. Det viste sig min datter stod skævt i bækkenet og da de endelig målte kunne de se jeg rent faktisk havde "rigtigt" veer målt i styrke, med lidt øvelser og morfin til afslapning for min krop var som en fjeder  af angst pga bemærkninger om det ville gøre meget meget mere ondt begyndte hun endeligt at presse rigtigt på og 7 timer senere var hun født - og nej smerterne blev aldrig værre, okay måske presseveer som jeg forresten faldt i søvn imellem fordi jeg der ikke havde sover i 5 døgn. Men jeg klarede at føde hende og det lille pus var også flad så hun sov hele natten da hun var kommet ud på min mave.....

held og lykke i morgen, håber du får sovet i nat

line

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.