Smerte helved. hjælp

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.202 visninger
19 svar
0 synes godt om
15. februar 2013

Mariajny

jeg er i dag 9 dage over termin. siden natten mellem lørdag og søndag, har jeg gået med veer uafbrudt 2-7 minutters mellemrum.
jeg kan ikke klare det mere min jm vil intet stille op. jeg man overhovedet selv gøre krav på noget??? min eneste tanke lige nu er kejsersnit, en fødsel ville jeg ikke kunne klare, da jeg ikke får sovet, og dermed ingen kræfter har der er intet sket siden søndag, er stadig 1 finger åbnet og ingen livmorhal tilbage, så veerne har ingen virkning.

nogen der har rådd, selv stået i samme båd eller noget????????

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

15. februar 2013

Pikku Myy

Mariajny skriver:

jeg er i dag 9 dage over termin. siden natten mellem lørdag og søndag, har jeg gået med veer uafbrudt 2-7 minutters mellemrum.
jeg kan ikke klare det mere min jm vil intet stille op. jeg man overhovedet selv gøre krav på noget??? min eneste tanke lige nu er kejsersnit, en fødsel ville jeg ikke kunne klare, da jeg ikke får sovet, og dermed ingen kræfter har der er intet sket siden søndag, er stadig 1 finger åbnet og ingen livmorhal tilbage, så veerne har ingen virkning.

Har du prøvet med noget smertestillende?

Anmeld

15. februar 2013

Mariajny

Pikku Myy skriver:

Har du prøvet med noget smertestillende?

jep både parmol, varmepuder, bade osv. ikke nok med det var jeg forbi fødegangen i tirsdags hvor jeg fik noget der skulle stoppe veerne, morfin og sovepille.. alt dette virkede kun få timer og selvfølgelig kun mens jeg opholdte mig på fødegangen..

Anmeld

15. februar 2013

Camillos

Mariajny skriver:

Synes du skal ringe til fg og forklar hvordan du har det... det kan være de vil sætte dig igang nu du er 9 dage over ...

Anmeld

15. februar 2013

Muhmi

Prøv at ligge dig ind i sengen og læg dig med røven i vejret... Den stilling åbnede mig fra 4 cm til 10 på en halv time

Og du finder lynhurtigt kræfterne til at føde   Jeg sov ikke i tre dage før Silas kom til verdenen og ja det var hårdt, men man finder bare nogle uanede kræfter frem når det gælder  

HUSK din vejrtrækning.. Trust me det hjælper SÅ meget... Iiiind igennem næsen og stille og roligt uuuuud igennem munden

Anmeld

15. februar 2013

Mariajny

Muhmi skriver:

Prøv at ligge dig ind i sengen og læg dig med røven i vejret... Den stilling åbnede mig fra 4 cm til 10 på en halv time

Og du finder lynhurtigt kræfterne til at føde  

uha har jeg prøvet uendelig mange gange.. ddt var da vildt så hurtigt du åbnede dig

Anmeld

15. februar 2013

Pikku Myy

Mariajny skriver:

jep både parmol, varmepuder, bade osv. ikke nok med det var jeg forbi fødegangen i tirsdags hvor jeg fik noget der skulle stoppe veerne, morfin og sovepille.. alt dette virkede kun få timer og selvfølgelig kun mens jeg opholdte mig på fødegangen..

Ja, så er det jo prøvet.

Jeg har desværre ingen erfaringer selv, men jeg var til noget fødselsforberedelse en gang, hvor en jordemor sagde at hvis det var svært at få ro op til, anbefalede hun at man drak en øl til at slappe af på. Jeg ved ikke om det stadig er noget der anbefales ...

Anmeld

15. februar 2013

Mariajny

Camillos skriver:

Synes du skal ringe til fg og forklar hvordan du har det... det kan være de vil sætte dig igang nu du er 9 dage over ...

det vil min jm ikke før i næste uge

Anmeld

15. februar 2013

Camillos

Mariajny skriver:

det vil min jm ikke før i næste uge

Nej.. men prøv lige at høre en jm til råds på fg :-) nogle er mere forstående end andre..

Anmeld

15. februar 2013

Elgaard73

Mariajny skriver:

Hej.. Gav fødegangen dig piller til at stoppe veerne, når du er gået over termin??? Sikke da en skod fødegang...

Jeg syntes at du skal ringe til dem og sige at nu kommer du altså, om de vil det eller ej, for du kan simpelthen ikke mere... For pokker, du har haft veer i snart en uge...

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.