Kroppen efter fødsel

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

18. februar 2013

Miss BananaHammock

FamilenStorm skriver:

Kender det alt for godt.. Har sagt til mig selv de sidste 2 uger at nu skal jeg også igang... Manger lige de sidste 5 kg før je er tilbage på normalvægten og så skal der selvfølgelig strammens op diverse steder.. Men hold op det er let at vente til i morgen..

Satser på at jeg hopper på noget efterfødselstræning på onsdag, men nu må vi se.. Der er som oftes langt fra tanke til handling i disse dage.. Skal godt nok liiige vænne mig til det natteroderi igen, og er egentlig kun oppe 1-2 gange.. Men stadig...

Skal til 8 ugers undersøgelse om 14 dage, og så har jeg heldigvis en svømmeaftale et par gange om ugen.. Det glæder jeg mig til.. Sidst jeg begyndte at svømme igen tabte jeg mig 10 cm om rumpetten.. Så håber at det vil ske i gen.. Er i hvertfald det der motivere mig

Det kunne ske vi skulle lave en træningstråd, hvor vi kan/skal skrive i når vi har besluttet at vi skal afsted, og så må vi holde hinanden op på det, så vil det jo være lidt æv at skulle skrive at man endnu engang ikke kom afsted.. Kunne ske det kunne hjælpe lidt?

Rigtig god ide med en træningstråd

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.