At putte

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

14. februar 2013

HopinWishin

morethanperfect skriver:

Vi svøber Noel og vugger ham indtil han falder i søvn ..

Nogle gange er han så træt vi bare behøver at svøbe ham så sover han

Han sover sådan hele natten , og hvis han vågner og vil ha mad , som aldrig sker , bliver han pakket ud , og får dynen normalt på

Ej hvor lækkert... Hvor gammel er han?

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

14. februar 2013

Masig

HopinWishin skriver:

Ja tænker måske også der er lidt tigerspring indblandet?... forleden var jeg inde hos hende fem gange til sidst lagde jeg dynen godt omkring hende og sagde GODNAT Laura!! og så slukkede jeg alarmen mens jeg børstede tænder etc... og så blev der ro... (tror også hun faldt i søvn af udmattelse... ) 

Ja måske. Her burde vi ellers ikke være i et tigerspring nu, men der kan jo være så mange andre ting der gør det. Jeg tænker måske en snert af noget seperationsangst-fase... Men ved det ikke, det er bare ved at være træls efterhånden. Synes det bliver værre for hver dag der går. 

Anmeld

14. februar 2013

Tulle28

HopinWishin skriver:

Synes bare efterhånden hendes dyne er for lille til det..? Hvad bruger du? 

Jeg bruger hendes babydyne og så lægger jeg et tyndt strikket tæppe rundt om hende, også stramt, for at holde på dynen. Jeg har lige siddet og kigget lidt på nettet her til aften for at finde noget større og overvejer lidt at oprette en tråd herinde. Men man kan vel principielt bruge hvad som helst?

Anmeld

14. februar 2013

morethanperfect

HopinWishin skriver:

Ej hvor lækkert... Hvor gammel er han?

5 mdr. på Søndag

Anmeld

14. februar 2013

Maja88

Tulle28 skriver:

Jeg bruger hendes babydyne og så lægger jeg et tyndt strikket tæppe rundt om hende, også stramt, for at holde på dynen. Jeg har lige siddet og kigget lidt på nettet her til aften for at finde noget større og overvejer lidt at oprette en tråd herinde. Men man kan vel principielt bruge hvad som helst?

Vi brugte junior dynen

Anmeld

14. februar 2013

Tulle28

Maja88 skriver:

Vi brugte junior dynen

Men bliver det ikke meget varmt? Man kan jo selvfølgelig lade være med at bruge en vinterdyne...

Anmeld

14. februar 2013

Maja88

Tulle28 skriver:

Men bliver det ikke meget varmt? Man kan jo selvfølgelig lade være med at bruge en vinterdyne...

Altså vi havde sommerdyne til sommer og vinter til vinter. Den er ikke mere varm end en baby dyne

Anmeld

14. februar 2013

modesty

Hmm hvordan putter I jeres børn? Laura er jo 6 mdr nu.. og vi har haft det samme putteritual altid... Vi skifter til nattøj omkring kl 19, ruller persiennen for på værelset, henter dynen og bamsen og så sætter vi os ind i sofaen.. Jeg er alene hverdagsaften.. og så sidder jeg helt stille og ammer hende, til hun falder i søvn, og det tager ca 20 min. og så ligger jeg hende ind på hendes værelse..

Men nu er hun begyndt at vågne efter ca 20 min og græder... så går jeg ind og sætter mig på hendes værelse og ligger hende til igen... sommetider vågner hun så een gang til, og er rigtig sur og utrøstelig!

Skal jeg i gang med et nyt putte ritual?? Vidste godt det ville komme på et tidspunkt at hun ikke længere skulle falde i søvn ved mit bryst.. men hvad gør man så.... 

Jeg har ikke læst tråden så måske andre har sagt det samme - men jeg vil anbefale at holde putteritualet i soveværelet - at amme ved siden af tremmesengen og lægge hende i seng mens hun stadig er en anelse vågen, så hun er opmærksom på hvor hun bliver lagt. 

Anmeld

15. februar 2013

HopinWishin

modesty skriver:

Jeg har ikke læst tråden så måske andre har sagt det samme - men jeg vil anbefale at holde putteritualet i soveværelet - at amme ved siden af tremmesengen og lægge hende i seng mens hun stadig er en anelse vågen, så hun er opmærksom på hvor hun bliver lagt. 

Tror også det er det jeg vil prøve i aften =)

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.