Hmmm jeg må vel give det en chance

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

23. juni 2009

KWL

Åh...spændende. Kan helt selv få den følelse i kroppen igen. At gå der og vente vente vente.... Håber du snart går i rigtig fødsel og at du snart holder dit barn i armene

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

23. juni 2009

Bondepigen

Kristinewl skriver:

Åh...spændende. Kan helt selv få den følelse i kroppen igen. At gå der og vente vente vente.... Håber du snart går i rigtig fødsel og at du snart holder dit barn i armene

Den hopper jeg lige med på... Kan mærke, jeg bliver helt spændt på dine vegne...

Anmeld

24. juni 2009

Barbamama

Ja jeg er da også spændt. Det er bare svært at blive ved med at have den følelse i kroppen for smerterne bliver ikke til noget. Det er ret belastende. Det gør bare pokkers ondt i nogle timer og så forsvinder de igen. Så lige nu synes jeg det er frustrerende der ikke sker noget...
Jeg ved ikke hvor længe der skal gå endnu før hun vil ud. Min kæreste sagde til morges:Nu må I to ikke blive sure på hinanden i dag (mig og lillepigen). Så sagde jeg også: "Jamen vi er skam ikke sure på hinanden. Vi er sure på min livmoder!" Jeg synes faktisk det er vildt synd for hende hver gang jeg har en ve, for hele min mave spænder op og hun bliver jo helt klemt det lille pus. Nu skal hun bare komme ud til mig altså... Ikke flere pjat-veer!

Anmeld

24. juni 2009

Vinker

michella80 skriver:

Nå her følger sidste nyt. Jeg troede det gik i gang i går. Klokken 18 begyndte jeg at få nogle sammentrækninger og klokken 18.30 begyndte jeg at tage tid på det for det kom da vidst rimelig regelmæssigt. Der gik ca 8min imellem og veerne tog 30sek. Hmm.... Spændende tænkte jeg. Jeg ringede til fødegangen som sagde at jeg skulle hvile det jeg kunne og komme når der var 5min imellem. Jeg gik så tidligt i seng og så holdt det hele op...
Her til morges var jeg dog stadig spændt op i maven og havde menstruationsagtige smerter, så jeg ringede lige til fødegangen igen for at høre hvordan og hvorledes. De sagde at det kunne være modnings-veer og at det var helt normalt. Så jeg skal bare sørge for at slappe af of gøre mig klar til at få den lille ud for det er ikke sikkert det varer så længe nu. Men i dag er veerne ikke regelmæssige.....

Iiih kan godt forstå du synes det er svært at vente når der er så mange tegn på fødsel hele tiden..... Og tanken om ikke at vide hvornår det for alvor går løst er jo ulidelig!!!

Se så at kom ud lille bebs

Tanker og knus

Anmeld

24. juni 2009

Barbamama

Vinker skriver:

Iiih kan godt forstå du synes det er svært at vente når der er så mange tegn på fødsel hele tiden..... Og tanken om ikke at vide hvornår det for alvor går løst er jo ulidelig!!!

Se så at kom ud lille bebs

Tanker og knus

Tak Rikke
Ja det er ikke så sjovt lige nu synes jeg.... Men jeg kan jo ikke gøre andet end at vente. Eller også må jeg jo følge et af de gamle husråd og overfalde kæresten

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.