Hmmm jeg må vel give det en chance

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.371 visninger
14 svar
0 synes godt om
19. juni 2009

Barbamama

Altså jeg kan se på det hele at hvis jeg stadig vil skrive med alle jer skønne tøser bliver jeg vidst nødt til at logge herind også.
Jeg kan så fortælle at jeg tror min fødsel er rykket tættere på end den har været. Her til morges da jeg vågnede føltes det som om jeg skulle til at have min menstruation og jeg har fået et par små niv dernede i løbet af dagen, så nu er tasken pakket og jeg er i gang med at vaske alt baby-tøjet
Så bliver det spændende om der sker mere eller om det går i sig selv igen

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

19. juni 2009

ChatH

IHHH altså hvor spændende du må endelig skrive en opdatering herinde

Mange knus chatarina

Anmeld

19. juni 2009

Vinker

Ja du ska da være med herinde smukke - så kan vi også bedre følge med i det hele. Er jo suuuuper spændt på om du virkelig snart går i fødsel eller om det pt er falsk alarm... Ååååh det er SÅÅÅ spændende altså

Anmeld

19. juni 2009

Karo

Dejligt at du også er kommet herind.

Glæder mig til at lille pigen kommer til verden og vi kan se nogle dejlige billeder af hende.

Anmeld

19. juni 2009

oo

avra hor spændende!!

Anmeld

19. juni 2009

TbCp

Jeg kan desværre ikke. Har lige fået at vide at min kusine fra New zealand (bor nu i London) kommer til Dk og eneste dag på Fyn er d. 19. juli

Og hendes far, min onkel, som bor på NZ kommer herop 5 uger!!!! Iiihhh jeg glæder mig til at se dem. Min onkel var her sidst mens jeg ventede mig og min kusine har jeg ikke set i ....8 år tror jeg....

Anmeld

19. juni 2009

TbCp

TbCp skriver:

Havde skrevet et langt indlæg... som slet ik var svar til DETher indlæg
FLOT... jeg skal lære ikke at åbne flere tabs af gangen

MICHELLA!!!! Det er SÅ spændende!!!!

Anmeld

20. juni 2009

Barbamama

Hej alle
Og tak for beskederne.
Ja jeg er bare så spændt, men tror desværre bare det er plukkeveerne der er begyndt at gøre ondt.... Ved det ikke, men nu er jeg bare blevet helt vildt utålmodig. Hun skal bare komme ud til mig nu. Min kæreste Casper er dog lidt i panik og synes godt vi kan vente lidt endnu
Han bliver ved med at sige til min mave:Nej du skal ikke ud endnu... HI hi. Tror det er gået op for ham at jeg snart skal føde og at det måske bliver lidt hårdt for ham. Glæder mig bare helt åndssvagt til at se hende nu!!!!

Anmeld

20. juni 2009

anna-jonas

Spændende............håber at du holder os opdaterede.

Anmeld

23. juni 2009

Barbamama

Nå her følger sidste nyt. Jeg troede det gik i gang i går. Klokken 18 begyndte jeg at få nogle sammentrækninger og klokken 18.30 begyndte jeg at tage tid på det for det kom da vidst rimelig regelmæssigt. Der gik ca 8min imellem og veerne tog 30sek. Hmm.... Spændende tænkte jeg. Jeg ringede til fødegangen som sagde at jeg skulle hvile det jeg kunne og komme når der var 5min imellem. Jeg gik så tidligt i seng og så holdt det hele op...
Her til morges var jeg dog stadig spændt op i maven og havde menstruationsagtige smerter, så jeg ringede lige til fødegangen igen for at høre hvordan og hvorledes. De sagde at det kunne være modnings-veer og at det var helt normalt. Så jeg skal bare sørge for at slappe af of gøre mig klar til at få den lille ud for det er ikke sikkert det varer så længe nu. Men i dag er veerne ikke regelmæssige.....

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.