IKEA svava/ sansegynge - hot or not?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

14. februar 2013

quindelist

Vi har den originale som vi fant til billige penge på dba.dk

Vi har brugt den SÅ meget, både da Sigrid var helt lille med tendens til at være lidt sensitiv men også nu hvor hun er halvandet og bare buldrer derud af

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

14. februar 2013

Lady Marion <3

Hey den har vi , min dreng på snart 4 bruger den stadig   kan kun anbefale den

Anmeld

14. februar 2013

Mother-love

Miss BananaHammock skriver:

Hvor gammel skal de være for at bruge den, ved du det? Følger der alt med til at hænge den op?

Jeg vil aige de er utrolig gode fra nyfødte. Da det jo også styrker deres motorik. Vi har ikke haft plads til den før nu derfor har vi først købt den i december. Og nej der følger ikke kroge med til dem. Altså dem der skal hænge i loftet. Men dem kan du købe i bauhaus eller silvan. Vi harbare sådannogle kæmpe kroge som kan holde til 300 kg stykket tror jeg. Og dem har vi to af. Så er vi ihvertfald sikker på den ikke ryger nogen steder.

Anmeld

14. februar 2013

Miss BananaHammock

michelledam skriver:

Jeg vil aige de er utrolig gode fra nyfødte. Da det jo også styrker deres motorik. Vi har ikke haft plads til den før nu derfor har vi først købt den i december. Og nej der følger ikke kroge med til dem. Altså dem der skal hænge i loftet. Men dem kan du købe i bauhaus eller silvan. Vi harbare sådannogle kæmpe kroge som kan holde til 300 kg stykket tror jeg. Og dem har vi to af. Så er vi ihvertfald sikker på den ikke ryger nogen steder.

Så kan I også selv tage en tur :0)

Anmeld

14. februar 2013

Mother-love

Miss BananaHammock skriver:

Så kan I også selv tage en tur :0)

Tanken har Været der. Men tror simpelthen ikke stoffet på gyngen kan klare det. Vi er lidt bange for at det kommer til at hænge. Men far er meget misundelig på sin datter. Så er bange for at jeg engang kommer hjem og der hænger en hængekøje tværs igennem stuen hahahaha

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.