Spring til sidste ulæste indlæg Følg denne tråd
Anmeld
Køb et abonnement på Vores Børn
Magasinet til dig med børn på 0-12 år
Priser fra 149 kr.
Hey den har vi , min dreng på snart 4 bruger den stadig kan kun anbefale den
Miss BananaHammock skriver:Hvor gammel skal de være for at bruge den, ved du det? Følger der alt med til at hænge den op?
michelledam skriver: Jeg vil aige de er utrolig gode fra nyfødte. Da det jo også styrker deres motorik. Vi har ikke haft plads til den før nu derfor har vi først købt den i december. Og nej der følger ikke kroge med til dem. Altså dem der skal hænge i loftet. Men dem kan du købe i bauhaus eller silvan. Vi harbare sådannogle kæmpe kroge som kan holde til 300 kg stykket tror jeg. Og dem har vi to af. Så er vi ihvertfald sikker på den ikke ryger nogen steder.
Jeg vil aige de er utrolig gode fra nyfødte. Da det jo også styrker deres motorik. Vi har ikke haft plads til den før nu derfor har vi først købt den i december. Og nej der følger ikke kroge med til dem. Altså dem der skal hænge i loftet. Men dem kan du købe i bauhaus eller silvan. Vi harbare sådannogle kæmpe kroge som kan holde til 300 kg stykket tror jeg. Og dem har vi to af. Så er vi ihvertfald sikker på den ikke ryger nogen steder.
Miss BananaHammock skriver:Så kan I også selv tage en tur :0)
[ Spring til toppen ]
Story House Egmont A/S Strødamvej 46 2100 København Ø TLF: 70 25 75 10 CVR: 83131128