IKEA svava/ sansegynge - hot or not?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

7.595 visninger
14 svar
5 synes godt om
14. februar 2013

Miss BananaHammock

Overvejer en sansegynge til Alexander men fandt ud af at den IKEA har er billigere end den originale. Men er den god nok?
Er der nogen der har svava gyngen fra IKEA? Er den pengene værd? Skal jeg hellere bruge lidt mere og købe den originale sansegynge?

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

14. februar 2013

mth1987

Miss BananaHammock skriver:

Overvejer en sansegynge til Alexander men fandt ud af at den IKEA har er billigere end den originale. Men er den god nok?
Er der nogen der har svava gyngen fra IKEA? Er den pengene værd? Skal jeg hellere bruge lidt mere og købe den originale sansegynge?

Jeg har en dog ikk den fra IKEA.

men der var noget omkring en sansegynge i medierne i sommers ang at de ringe der sidder i toppen røg metalsplinter af

Anmeld

14. februar 2013

Miss BananaHammock

mth1987 skriver:

Jeg har en dog ikk den fra IKEA.

men der var noget omkring en sansegynge i medierne i sommers ang at de ringe der sidder i toppen røg metalsplinter af

Lyder slemt. Hvilken en har du?

Anmeld

14. februar 2013

mth1987

Lyder slemt. Hvilken en har du?

Aner ikk hvad den hedder. Købte den i rema i sommers

Anmeld

14. februar 2013

Morgensol

Min veninde har den fra IKEA og den er super god!! Jeg skam rigtig godt lide at ligger på et stykker stof istedet for det der reb som de fleste er lavet af.

Vi ville købe en til Bella da hun blev døbt, det er 2,5 år siden, men der var de taget ud af sortimentet fordi de netop havde problemer med metalsplinter der faldt ned på baby.. Men de er igen kommet i butikkerne fordi de har fået rettet de fejl. Jeg ville godt turde købe en nu. IKEA plejer at være meget forsigtige når der er fejl på deres ting.

Anmeld

14. februar 2013

2babygirls

Vi har den, dog indtil videre kun afprøvet på vores datter på 2 år, og hun elsker den.

Anmeld

14. februar 2013

Mother-love

Jeg synes klart den er hot. Vi har den i stuen og isabella elsker den. Grunden til vi købte den er fordi de har den i den vs isabella går i. Og taget i betragtning af hvad den evt. Gennemgår dagligt holder den bare
Isabella elsker den. Og det gode ved den er at den er af stof så den er blød at ligge på fremfor det der reb noget som de andre er lavet af

Anmeld

14. februar 2013

Miss BananaHammock

mth1987 skriver:

Aner ikk hvad den hedder. Købte den i rema i sommers

Oki

Anmeld

14. februar 2013

Miss BananaHammock

michelledam skriver:

Jeg synes klart den er hot. Vi har den i stuen og isabella elsker den. Grunden til vi købte den er fordi de har den i den vs isabella går i. Og taget i betragtning af hvad den evt. Gennemgår dagligt holder den bare
Isabella elsker den. Og det gode ved den er at den er af stof så den er blød at ligge på fremfor det der reb noget som de andre er lavet af

Hvor gammel skal de være for at bruge den, ved du det? Følger der alt med til at hænge den op?

Anmeld

14. februar 2013

Silas <3

http://swingcar.dk/sjove-ting-og-sager-82/krea-sansegynge-505.html

men datter har denne og den er fantastisk

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.