Storm og....

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

20. februar 2013

Leneur

Sus, Liv, Gro og Gry kunne godt passe til Storm. Drengenavne er jeg så lidt blank på men Nor måske??

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

20. februar 2013

Pigent

kriknu skriver:

Fordi det er 2 navne jeg rigtig godt kan lide, og jeg synes Storm Elliott lyder bedst, men jeg har siden jeg blev gravid sagt at han skal hedde Elliott grundet faderens familie, men de er jo ude af billedet nu og har jo egentlig været i et stykke tid... Men jeg har bare ikke kunne vende mig af med at kalde ham Elliott og tvivler på at jeg får det gjort..

Men jeg vil have at Storm indgår i navnet.. 

Jeg synes du skal kalde ham Elliott som første navn hvis det er det du vil kalde ham i daglig tale. 

Elliott Storm lyder da også godt  Synes faktisk det er nemmere at sige end Storm Elliott.

Anmeld

22. februar 2013

Mila.

Det lyder ret specilet, det må jeg indrømme, men faktisk var min første tanke "Ej, hvor er det sødt!". Jeg ville så nok bare give Sne et "normalt" mellemnavn.. Sådan noget som Sne Sofie, så hun selv kan bestemme hvad hun helst ved hedde :3

Mila xx

Anmeld

22. februar 2013

BellaCiinea

kriknu skriver:

Hej piger,

Kald det bare at være i god tid, men det er jo ikke nogen hemmelighed at jeg gerne en dag vil gøre Storm til storebror, og rigtig gerne til en lille pige - men jeg kan simpelthen ikke finde noget navn der passer til Storm.. 

Jeg har forelsket mig helt vildt i navnet "Sne" men frygter lidt at folk vil få det til at lyde som snestorm når de omtaler dem ... 

Kan man godt have både en Storm og en Sne uden det lyder komplet latterligt!

Jeg tænker Vigga, Willa, Ella..

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.