Spring til sidste ulæste indlæg Følg denne tråd
Storms-Mor skriver: Ja det der en der hedder i storms vuggestue..
Ja det der en der hedder i storms vuggestue..
Ej det simpelthen for underligt et navn Sorry hvis jeg støder nogen.
Anmeld
Køb et abonnement på Vores Børn
Magasinet til dig med børn på 0-12 år
Priser fra 149 kr.
kriknu skriver: Jeg kunne jo også være liiiiidt ond og så Bytte om så han kommer til at hedde Elliott Storm i stedet for, for jeg ved 100% at jeg 50% af tiden alligevel kommer til at kalde ham Elliott, for det gør jeg også nu
Jeg kunne jo også være liiiiidt ond og så Bytte om så han kommer til at hedde Elliott Storm i stedet for, for jeg ved 100% at jeg 50% af tiden alligevel kommer til at kalde ham Elliott, for det gør jeg også nu
Chili skriver: Jeg kender nogle tvillinger der hedder Dan og Mark, og de haaaaaader det ....
Jeg kender nogle tvillinger der hedder Dan og Mark, og de haaaaaader det ....
Pigenavne: Vilma, Camille, Lea, Liv, Elvira
Drengenavne: Valdemar, Birk, Ask, Aksel, Thor
**Ønskebabyen skriver: Det kan jeg - undskyld mig - fandme godt forstå at de gør!!
Det kan jeg - undskyld mig - fandme godt forstå at de gør!!
Hej piger, Kald det bare at være i god tid, men det er jo ikke nogen hemmelighed at jeg gerne en dag vil gøre Storm til storebror, og rigtig gerne til en lille pige - men jeg kan simpelthen ikke finde noget navn der passer til Storm.. Jeg har forelsket mig helt vildt i navnet "Sne" men frygter lidt at folk vil få det til at lyde som snestorm når de omtaler dem ... Kan man godt have både en Storm og en Sne uden det lyder komplet latterligt!
Hej piger,
Kald det bare at være i god tid, men det er jo ikke nogen hemmelighed at jeg gerne en dag vil gøre Storm til storebror, og rigtig gerne til en lille pige - men jeg kan simpelthen ikke finde noget navn der passer til Storm..
Jeg har forelsket mig helt vildt i navnet "Sne" men frygter lidt at folk vil få det til at lyde som snestorm når de omtaler dem ...
Kan man godt have både en Storm og en Sne uden det lyder komplet latterligt!
Jeg ville kalde mine for Storm og Sne fordi folk netop hurtig kan få det sat sammen til Snestorm. Hvad Storm og Snow? Altså Sne på engelsk. Ved ikke om det er godkendt i DK.
Ellers tænker jeg Storm og
Mynthe
Lærke
Viola
Chili
Lilje
Lotus
Luna
Mejse
Nælde
Rose/Rosa
Silke
Siv
Merle
Ellie
Melina
Også får du også lige nogle drengenavne
Asger
Birk
Marvin
Hector
Milas
Tristan
Emilius
Isak
Skruuk skriver: Hvad med Håb, hvis det bliver en lille pige? Det er lige blevet godkendt i Danmark og er fantastisk smukt.Er du sikker på at Sne er godkendt? Det flot, men har aldrig hørt det før :-)
Hvad med Håb, hvis det bliver en lille pige? Det er lige blevet godkendt i Danmark og er fantastisk smukt.Er du sikker på at Sne er godkendt? Det flot, men har aldrig hørt det før :-)
ja Sne er godkendt, der er en herinde der har en fin lille datter der hedder Sne
FrkZier skriver: ja Sne er godkendt, der er en herinde der har en fin lille datter der hedder Sne
[ Spring til toppen ]
Story House Egmont A/S Strødamvej 46 2100 København Ø TLF: 70 25 75 10 CVR: 83131128