Hvilken kjole til mit havebryllup ? ;)

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

13. februar 2013

frkanonym

morethanperfect skriver:

hahah .. Ja hvis jeg købte dem alle , kunne jeg skifte i løbet af aftenen

Ej , du har måske nok ret i det med nummer 3 .. Den er bare såå flooot  

Vi REGNER med til Sep. Men der er kommet et stort hak i økonomien lige nu , så ved ikke om vi venter til Maj næste år .. 

ja, nummer 3 er rigtig flot! bare SÅ ærgerligt, hvis den bliver ødelagt. man kan jo ikke regne med det danske sommervejr

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

13. februar 2013

morethanperfect

frkanonym skriver:

ja, nummer 3 er rigtig flot! bare SÅ ærgerligt, hvis den bliver ødelagt. man kan jo ikke regne med det danske sommervejr

Præcis

Anmeld

13. februar 2013

AnnaK89

Har stemt blank, da jeg ikke synes nogen af dem
Hvad med sådan noget som denne?
Vedhæftede fotos (klik for at se i fuld størrelse)

Anmeld

13. februar 2013

morethanperfect

AnnaKJ skriver:

Har stemt blank, da jeg ikke synes nogen af dem
Hvad med sådan noget som denne?

Syns den er lidt kedelig

Anmeld

14. februar 2013

Mum33

Har stemt blank, da jeg ikke bryder mig om nogle af dem. Synes heller ikke de "passer til" et havebryllup.

Anmeld

14. februar 2013

L&V

Jeg har stemt blankt da jeg ikke syntes de passer til et have bryllup. De kjoler der passer til slot/herregård

Anmeld

14. februar 2013

Frk.S

Jeg har stemt på nr. 2. Hvis det var mig ville jeg vælge den. Nr. 3 er også super fin. Nr. 1 er ikke lige mig.

Anmeld

14. februar 2013

helle85

morethanperfect skriver:

Og ja .. Den skal være lidt stor i det .. Man blir kun gift en gang . Jeg gør i hvert fald

Bemærk , vielsen skal forgå i kirken .. Det er kun festen der skal være i haven .. 

Og jeg skifter ikke i løbet af aftenen

jeg kan bedst lide nr 3, men jeg har stemt 1 da jeg syntes den er stor og flot, også syntes jeg det er den der passer bedst til et have bryllup, da den ikke gå helt ned og rammer jorden som de andre gør, for så bliver de hurtige beskidte hvis det er været våt

Anmeld

14. februar 2013

Silas <3

Nr 2

Anmeld

14. februar 2013

**Ønskebabyen

Og ja .. Den skal være lidt stor i det .. Man blir kun gift en gang . Jeg gør i hvert fald

Bemærk , vielsen skal forgå i kirken .. Det er kun festen der skal være i haven .. 

Og jeg skifter ikke i løbet af aftenen

Hvor er de fine - jeg har stemt nr. 3, men kan lide dem alle sammen  hvilken hjemmeside har du fundet dem på?

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.