Spring til sidste ulæste indlæg Følg denne tråd
Og ja .. Den skal være lidt stor i det .. Man blir kun gift en gang . Jeg gør i hvert fald
Bemærk , vielsen skal forgå i kirken .. Det er kun festen der skal være i haven ..
Og jeg skifter ikke i løbet af aftenen
Anmeld
Køb et abonnement på Vores Børn
Magasinet til dig med børn på 0-12 år
Priser fra 149 kr.
morethanperfect skriver: Og ja .. Den skal være lidt stor i det .. Man blir kun gift en gang . Jeg gør i hvert fald Bemærk , vielsen skal forgå i kirken .. Det er kun festen der skal være i haven .. Og jeg skifter ikke i løbet af aftenen
wow, hvor er de utrolig smukke alle 3! jeg kan simpelthen ikke bestemme, hvilken en jeg skal stemme på.. hold da op, hvor er de flotte!
frkanonym skriver: wow, hvor er de utrolig smukke alle 3! jeg kan simpelthen ikke bestemme, hvilken en jeg skal stemme på.. hold da op, hvor er de flotte!
Så kan du se hvordan jeg har det
Meget smukke kjoler! Men jeg har stemt nr 2
morethanperfect skriver: Så kan du se hvordan jeg har det
ja, forstår dig hundrede procent. hvorfor ikke tage dem alle sammen? haha
ej, måske nummer 1 - den er jo god stor i det. nummer 2 er så elegant! og nummer 3 er bare smuk
hvornår skal i giftes? og tillykke
tror måske, du bliver træt af nummer 3, når det skal være udendørs. hvis det nu er lidt vådt, så bliver slæbet nok hurtigt beskidt og ødelagt
Jeg er vild med nummer 1
frkanonym skriver: ja, forstår dig hundrede procent. hvorfor ikke tage dem alle sammen? haha ej, måske nummer 1 - den er jo god stor i det. nummer 2 er så elegant! og nummer 3 er bare smuk hvornår skal i giftes? og tillykke
hahah .. Ja hvis jeg købte dem alle , kunne jeg skifte i løbet af aftenen
Ej , du har måske nok ret i det med nummer 3 .. Den er bare såå flooot
Vi REGNER med til Sep. Men der er kommet et stort hak i økonomien lige nu , så ved ikke om vi venter til Maj næste år ..
Jeg er nok mest til nr. 2 ... eller 3, men synes bare ikke helt baggrunden på billede 3, gør det nemt at vurdere
[ Spring til toppen ]
Story House Egmont A/S Strødamvej 46 2100 København Ø TLF: 70 25 75 10 CVR: 83131128