Update: Det presser nedad!

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

13. februar 2013

Miss Church

FrkZier skriver:

men der kan jo umuligt være særlig længe til de er her

Nej nemlig! Det er så spændende

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

13. februar 2013

M (:

Miss Church skriver:

Ja det er dejligt. Hvert fald et par uger endnu, må de gerne blive der. Nu må vi se. Det kan også være at de bare driller og slet ikke vil ud, når det kommer dertil

Haha, det kan man da håbe

Anmeld

13. februar 2013

LittleSteps

Dejligt at alt er som der skal være 

Anmeld

13. februar 2013

christina92

Miss Church skriver:

Hallo  

Ja mine babyer er altså ikke kommet ud  

Jeg er lige kommet hjem fra fødegangen.
De mærkede på maven og kunne konstatere at baby a står meget lavt i bækkenet. Dog sidder hun ikke fast endnu. 

Jeg fik kørt ctg-strimmel. Pigerne har det godt og var utrolig aktive imens det stod på. ctg'en viste mange plukkeveer både store og små, men regelmæssige store plukkeveer, som er dem jeg føler presser nedad. 

Fik desuden lavet en urinstix, som var blank. 

Men konklusionen blev, at jeg har regelmæssige plukkeveer, som ikke umiddelbart har betydning. Jeg føler presset nedad, fordi baby a er ved at sætte sig fast. 
Jordemoderen kunne selvfølgelig ikke sige hvornår jeg går i fødsel, men måske der ikke går så længe. 

Nu har jeg hvert fald også prøvet at være på fødegangen og jeg skal kontakte dem, hvis det tager til. 

Godt al stadig er vel

Uhh synes altså det er ved at være Mega spændende hvornår de kommer !!

Anmeld

13. februar 2013

kriknu

Miss Church skriver:

Hallo  

Ja mine babyer er altså ikke kommet ud  

Jeg er lige kommet hjem fra fødegangen.
De mærkede på maven og kunne konstatere at baby a står meget lavt i bækkenet. Dog sidder hun ikke fast endnu. 

Jeg fik kørt ctg-strimmel. Pigerne har det godt og var utrolig aktive imens det stod på. ctg'en viste mange plukkeveer både store og små, men regelmæssige store plukkeveer, som er dem jeg føler presser nedad. 

Fik desuden lavet en urinstix, som var blank. 

Men konklusionen blev, at jeg har regelmæssige plukkeveer, som ikke umiddelbart har betydning. Jeg føler presset nedad, fordi baby a er ved at sætte sig fast. 
Jordemoderen kunne selvfølgelig ikke sige hvornår jeg går i fødsel, men måske der ikke går så længe. 

Nu har jeg hvert fald også prøvet at være på fødegangen og jeg skal kontakte dem, hvis det tager til. 

fantastisk at høre at de har det godt :-)

men det kunne da lyde som om at de gerne snart vil ud 

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.