Update: Det presser nedad!

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.369 visninger
14 svar
9 synes godt om
13. februar 2013

Miss Church

Hallo  

Ja mine babyer er altså ikke kommet ud  

Jeg er lige kommet hjem fra fødegangen.
De mærkede på maven og kunne konstatere at baby a står meget lavt i bækkenet. Dog sidder hun ikke fast endnu. 

Jeg fik kørt ctg-strimmel. Pigerne har det godt og var utrolig aktive imens det stod på. ctg'en viste mange plukkeveer både store og små, men regelmæssige store plukkeveer, som er dem jeg føler presser nedad. 

Fik desuden lavet en urinstix, som var blank. 

Men konklusionen blev, at jeg har regelmæssige plukkeveer, som ikke umiddelbart har betydning. Jeg føler presset nedad, fordi baby a er ved at sætte sig fast. 
Jordemoderen kunne selvfølgelig ikke sige hvornår jeg går i fødsel, men måske der ikke går så længe. 

Nu har jeg hvert fald også prøvet at være på fødegangen og jeg skal kontakte dem, hvis det tager til. 

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

13. februar 2013

Louise H.

Godt at pigerne har det godt
Det gør jo ikke noget at de lige bliver derinde lidt endnu

Anmeld

13. februar 2013

FrkZier

Miss Church skriver:

Hallo  

De mærkede på maven og kunne konstatere at baby a står meget lavt i bækkenet. Dog sidder hun ikke fast endnu. 

Jeg fik kørt ctg-strimmel. Pigerne har det godt og var utrolig aktive imens det stod på. ctg'en viste mange plukkeveer både store og små, men regelmæssige store plukkeveer, som er dem jeg føler presser nedad. 

Men konklusionen blev, at jeg har regelmæssige plukkeveer, som ikke umiddelbart har betydning. Jeg føler presset nedad, fordi baby a er ved at sætte sig fast. 
Jordemoderen kunne selvfølgelig ikke sige hvornår jeg går i fødsel, men måske der ikke går så længe. 

Nu har jeg hvert fald også prøvet at være på fødegangen og jeg skal kontakte dem, hvis det tager til. 

troede lige at nu var det nu

men dejligt at alt er godt derinde

og hvem ved, måske de kommer før du ved det

Anmeld

13. februar 2013

Miss Church

rodehovedet skriver:

Godt at pigerne har det godt
Det gør jo ikke noget at de lige bliver derinde lidt endnu

Ja det er dejligt  

Nej de må godt lige blive der et par uger endnu

Anmeld

13. februar 2013

Miss Church

FrkZier skriver:

troede lige at nu var det nu

men dejligt at alt er godt derinde

og hvem ved, måske de kommer før du ved det

Hihi det troede jeg ikke. Det sagde jeg også til dem derinde. Men måske det er snart

Anmeld

13. februar 2013

FrkZier

Miss Church skriver:

Hihi det troede jeg ikke. Det sagde jeg også til dem derinde. Men måske det er snart

men det jo heller ikke fordi det er nogen katastrofe at de lige bliver derinde lidt endnu og bliver endnu mere tykke og nuttede

Anmeld

13. februar 2013

M (:

Miss Church skriver:

Hallo  

Godt at høre at alt er vel, og at de lige har tænkt sig at blive inde lidt endnu.. Gerne lige 19 dage mere.. 

Anmeld

13. februar 2013

Miss Church

FrkZier skriver:

men det jo heller ikke fordi det er nogen katastrofe at de lige bliver derinde lidt endnu og bliver endnu mere tykke og nuttede

Ja nemlig Lige et par uger endnu, må de gerne blive derinde. Men så skal de altså også snart ud

Anmeld

13. februar 2013

FrkZier

Miss Church skriver:

Ja nemlig Lige et par uger endnu, må de gerne blive derinde. Men så skal de altså også snart ud

men der kan jo umuligt være særlig længe til de er her

Anmeld

13. februar 2013

Miss Church

M (: skriver:

Godt at høre at alt er vel, og at de lige har tænkt sig at blive inde lidt endnu.. Gerne lige 19 dage mere.. 

Ja det er dejligt. Hvert fald et par uger endnu, må de gerne blive der. Nu må vi se. Det kan også være at de bare driller og slet ikke vil ud, når det kommer dertil

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.