Enlig kvinde søger....

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

6. juni 2010

pm1976

Hejsa.

Jeg står i samme situation som i andre med hensyn til at være alene og have et brændende ønske om en lille guldklump i maven.

Jeg er 34 år, jeg blev insimineret den 31/5-10, jeg har haft så ondt/meget luft i min mave ... er der nogen af jer der kender til det problem efter insimination???

Er meget spændt på svar om 1 uge.  

God Søndag fra Pia

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

6. juni 2010

dorthemus

pm1976 skriver:

Hejsa.

Jeg står i samme situation som i andre med hensyn til at være alene og have et brændende ønske om en lille guldklump i maven.

Jeg er 34 år, jeg blev insimineret den 31/5-10, jeg har haft så ondt/meget luft i min mave ... er der nogen af jer der kender til det problem efter insimination???

Er meget spændt på svar om 1 uge.  

God Søndag fra Pia

Hvor spændende  I de par uger jeg gik og ventede på at teste så havde jeg også ondt, som i mens. smerter..så det kan godt være gode tegn.

Har du opdaget Barnløshedsgruppen herinde?...der vil du kunne finde mange ligesindede og få svar på en masse spørgsmål. Den gruppe har hjulpet mig rigtig meget

Anmeld

6. juni 2010

pm1976

dorthemus skriver:

Hvor spændende  I de par uger jeg gik og ventede på at teste så havde jeg også ondt, som i mens. smerter..så det kan godt være gode tegn.

Har du opdaget Barnløshedsgruppen herinde?...der vil du kunne finde mange ligesindede og få svar på en masse spørgsmål. Den gruppe har hjulpet mig rigtig meget

Tak det er rart at kunne skrive med andre i samme situation og hente erfaring.

Er det normalt at have spændinger i brysterne på nuværende tidspunkt??

Er lidt usikker på det hele lige nu men håber bare testen er positiv..

Anmeld

6. juni 2010

dorthemus

pm1976 skriver:

Tak det er rart at kunne skrive med andre i samme situation og hente erfaring.

Er det normalt at have spændinger i brysterne på nuværende tidspunkt??

Er lidt usikker på det hele lige nu men håber bare testen er positiv..

Jeg synes det lyder lovende..sådan havde jeg det ihvertfald og jeg har lige født min lille datter Runa

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.