??

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

13. februar 2013

Trinebaby

Jeg kan mærke jeg er lidt mere træt og mens smerter og tunge bryster det plejer jeg nu ikk og have  

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

13. februar 2013

MorTilEn2013Dreng

Trinebaby skriver:

Jeg kan mærke jeg er lidt mere træt og mens smerter og tunge bryster det plejer jeg nu ikk og have  

Jeg er også meget træt og mine bryster er også vokset. Men tror kun grunden til jeg er så træt er fordi jeg egentlig ikke rigtig kan spise

Anmeld

13. februar 2013

Trinebaby

Håber snart du får det bedere 

Anmeld

13. februar 2013

MorTilEn2013Dreng

Trinebaby skriver:

Håber snart du får det bedere 

Taak

Anmeld

13. februar 2013

Clisolka

Trinebaby skriver:

Hej i skønne kvinder  

jeg er nu 8+6 og sys slet ikk man føler sig gravid

ved godt det heller ikk er så mange uger glæder mig så meget til at der sker lidt jeg har lidt mens lignende smerter ikk slemt overhoved og ømme og tunge bryster og så lidt træthed men ellers ikk nået ��

Altså nogle dage er jeg bestemt også i tvivl om jeg overhovedet er gravid, for mine symptomer er slet ikke så slemme denne gang, men jeg klager i hvert fald ikke 

Anmeld

13. februar 2013

Trinebaby

13. februar 2013

AnthonsMor

Trinebaby skriver:

Hej i skønne kvinder  

ved godt det heller ikk er så mange uger glæder mig så meget til at der sker lidt jeg har lidt mens lignende smerter ikk slemt overhoved og ømme og tunge bryster og så lidt træthed men ellers ikk nået ��

Vær du bare glad for, at du ikke er mærket af det endnu, det kommer

Anmeld

13. februar 2013

MichalaDahl

Trinebaby skriver:

Hej i skønne kvinder  

Jeg har det på præcis samme måde!! Har også lidt smerter ind i mellem, og mine bryster er ømme. Er kun 9+5 og ville også gerne kunne føle lidt mere 
OG så synes jeg dagene går meget langsomt lige pludeligt, har du det også sådan? Hvor at før i tiden fløj tiden afsted, og nu kan man bare ikke vente til scanninger osv 

Anmeld

13. februar 2013

Trinebaby

Ja jeg har det på samme måde nu skal jeg først lige til lægen det skal jeg den 20 det har du været ikk  

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.