??

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

623 visninger
18 svar
1 synes godt om
13. februar 2013

Trinebaby

Hej i skønne kvinder  

jeg er nu 8+6 og sys slet ikk man føler sig gravid

ved godt det heller ikk er så mange uger glæder mig så meget til at der sker lidt jeg har lidt mens lignende smerter ikk slemt overhoved og ømme og tunge bryster og så lidt træthed men ellers ikk nået ��

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

13. februar 2013

M.K.D

Jeg er 17 uger henne imorgen - siden jeg var i 10 uge, har jeg ikke følt mig gravid. Har fået en dejlig flot graviditets mave, men ellers føler jeg mig heller ikke gravid. Ser frem til vores bette begynder at sparke noget hårder 

Anmeld

13. februar 2013

Trinebaby

Det så skønt og høre forstår jeg godt du glæder dig til  

Anmeld

13. februar 2013

Benjamins'mor

Sådan har jeg det også.

Men jeg har hverken ømme bryster eller noget.

Lidt kvalme om aftenen og det er det.

Anmeld

13. februar 2013

Trinebaby

Årrh så det ikk kun mig  

Anmeld

13. februar 2013

MorTilEn2013Dreng

Trinebaby skriver:

Hej i skønne kvinder  

jeg er nu 8+6 og sys slet ikk man føler sig gravid

ved godt det heller ikk er så mange uger glæder mig så meget til at der sker lidt jeg har lidt mens lignende smerter ikk slemt overhoved og ømme og tunge bryster og så lidt træthed men ellers ikk nået ��

Du skal bare være glad for du ikke har så mange syptomer
Jeg har ømme bryster, lider af døgn kvalme og kan knap spise og kaster også rigtig meget op

Anmeld

13. februar 2013

Trinebaby

Det nu heller ikk firdi jeg ikk er glad , men føler sig ikk gravid er ked a og høre du har det sådan  

Anmeld

13. februar 2013

MorTilEn2013Dreng

Trinebaby skriver:

Det nu heller ikk firdi jeg ikk er glad , men føler sig ikk gravid er ked a og høre du har det sådan  

Gid det var mig

Anmeld

13. februar 2013

Trinebaby

Kan ikk forstå du ikk vil føle dig gravid forstår godt kvalmen men ellers jeg glæder mig helt vildt

Anmeld

13. februar 2013

MorTilEn2013Dreng

Kan ikk forstå du ikk vil føle dig gravid forstår godt kvalmen men ellers jeg glæder mig helt vildt

Det også min kvalme og opkast jeg mener jeg godt kunne undvære for det er jo som sådan kun det man kan mærke i starten vil jeg mene

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.