Det presser nedad!

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

13. februar 2013

Silas <3

Miss Church skriver:

Ja de må heldigvis gerne komme ud.

Okay det var da heldigt

Er spændt på updaten

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

13. februar 2013

banana3

Uhh hvor spændene !! Hvad siger de på fødegangen? Hvem ved, måske er de kommet ud inden ugen er omme

Anmeld

13. februar 2013

come2

For dig søde

Anmeld

13. februar 2013

Trinebaby

Hold nu op hvor er vi spændte  

Anmeld

13. februar 2013

christina92

Miss Church skriver:

Go' dag baby.dk-folk 

Jeg har haft rigtig ondskabsfulde plukkeveer, i et stykke tid nu. Nu synes jeg at det mere og mere føles som om der står en og presser babyerne nedad, under plukkeveerne. Jeg fik af vide til sidste scanning, at baby a ligger langt nede i bækkenet, men er det bare fordi hun fortsætter længere ned? 

Nogle dage tænker jeg. Der går ikke længe før de kommer og andre dage tænker jeg.... DE KOMMER ALDRIG UD!   
Jeg kan slet ikke tyde de tegn som min krop giver mig. Men om under 26 dage, skulle de gerne være kommet til verden 

Altså, jeg havde det ikke selv sådan, men ved at min søster i hendes første graviditet nærmest følte baby var på vej ud! Det pressede ned af H til og hun synes næsten ikke hun kunne samle benene fordi hun følte baby stod så langt nede

Anmeld

13. februar 2013

k&k&k&k

Miss Church skriver:

Go' dag baby.dk-folk 

Jeg har haft rigtig ondskabsfulde plukkeveer, i et stykke tid nu. Nu synes jeg at det mere og mere føles som om der står en og presser babyerne nedad, under plukkeveerne. Jeg fik af vide til sidste scanning, at baby a ligger langt nede i bækkenet, men er det bare fordi hun fortsætter længere ned? 

Nogle dage tænker jeg. Der går ikke længe før de kommer og andre dage tænker jeg.... DE KOMMER ALDRIG UD!   
Jeg kan slet ikke tyde de tegn som min krop giver mig. Men om under 26 dage, skulle de gerne være kommet til verden 

Hello

Jeg har oplevet præcis det samme da jeg ventede min datter.

Det varede en hel aften med plukveer som trykkede godt ned, både bagtil og fortil.

Jeg er sikker på at jeg åbnede mig en smule ved det, men da der var en måned til terminen og vi skulle til Lukas Graham koncert om aftenen er jeg glad for at det gik i sig selv igen

Men hvis det bliver værre skal du selvfølgelig kontakte fødegangen

Anmeld

13. februar 2013

M (:

Miss Church skriver:

Jeg skal en tur på fødegangen  Haha ej shit. Jeg ved slet ikke hvad jeg lige skal gøre ved mig selv

Held og lykke søde! Håber alt er ok, og venter spændt på update! 

Anmeld

13. februar 2013

tarkoflen

Jeg håber alt er ok, og de bare synes de vil drille lidt og ellers så må de jo godt komme nu, så alt er i skønneste orden!

Rigtig meget held og lykke med det

Anmeld

13. februar 2013

Silas <3

Iiiih er spændt

Anmeld

13. februar 2013

Laulund87

Spændende!

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.