Det presser nedad!

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

5.701 visninger
40 svar
23 synes godt om
13. februar 2013

Miss Church

Go' dag baby.dk-folk 

Jeg har haft rigtig ondskabsfulde plukkeveer, i et stykke tid nu. Nu synes jeg at det mere og mere føles som om der står en og presser babyerne nedad, under plukkeveerne. Jeg fik af vide til sidste scanning, at baby a ligger langt nede i bækkenet, men er det bare fordi hun fortsætter længere ned? 

Nogle dage tænker jeg. Der går ikke længe før de kommer og andre dage tænker jeg.... DE KOMMER ALDRIG UD!   
Jeg kan slet ikke tyde de tegn som min krop giver mig. Men om under 26 dage, skulle de gerne være kommet til verden 

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

13. februar 2013

AnnaK89

Jeg tror måske jeg ville rigtig til FG, bare lige for en sikkerheds skyld

Anmeld

13. februar 2013

Miss Church

AnnaKJ skriver:

Gud er det rigtigt? Det har jeg slet slet ikke selv overvejet. Jeg er ikke typen der ringer, medmindre jeg ved der er et eller andet igang 

Anmeld

13. februar 2013

Silas <3

AnnaKJ skriver:

Enig! Ring til fødegangen måske de vil se dig til et tjek

Anmeld

13. februar 2013

AnnaK89

Miss Church skriver:

Gud er det rigtigt? Det har jeg slet slet ikke selv overvejet. Jeg er ikke typen der ringer, medmindre jeg ved der er et eller andet igang 

Altså - tja, synes egentlig det er lidt svært at vurdere.
Men fordi at du venter tvillinger, du er efterhånden ret langt henne og det ville jo ikke være unormalt hvis de kom nu her. Og så fordi du har haft nogle rigtig trælse plukveer, de kan faktisk gøre mere end man lige ved, og nu trykker det nedad.
Hmm.... Jo jeg ville altså lige høre om det er okay, at have det sådan

Anmeld

13. februar 2013

Dorthe1986

Miss Church skriver:

Go' dag baby.dk-folk 

Jeg har haft rigtig ondskabsfulde plukkeveer, i et stykke tid nu. Nu synes jeg at det mere og mere føles som om der står en og presser babyerne nedad, under plukkeveerne. Jeg fik af vide til sidste scanning, at baby a ligger langt nede i bækkenet, men er det bare fordi hun fortsætter længere ned? 

Nogle dage tænker jeg. Der går ikke længe før de kommer og andre dage tænker jeg.... DE KOMMER ALDRIG UD!   
Jeg kan slet ikke tyde de tegn som min krop giver mig. Men om under 26 dage, skulle de gerne være kommet til verden 

Jeg er fuldstændig enig med de andre, ville også ringe til fødegangen Netop fordi du har to inde i mavsen og fordi der er så kort tid til, de kommer til verden

Anmeld

13. februar 2013

Dorthe1986

Miss Church skriver:

Go' dag baby.dk-folk 

Og så skriver du at du har haft voldsomme plukkeveer. Det minder mig om at jeg havde plukkeveer i to dage op til min fødsel og de kom med jævne mellemrum, men ikke noget der gjorde ondt, det spændte bare. Og alene det havde altså gjort at min livmoderhals var væk og jeg var 1-2 fingre åben

Anmeld

13. februar 2013

Miss Church

Silas <3 skriver:

Enig! Ring til fødegangen måske de vil se dig til et tjek

Nårh for den... Jamen det skulle jeg måske gøre så 

Anmeld

13. februar 2013

Miss Church

AnnaKJ skriver:

Altså - tja, synes egentlig det er lidt svært at vurdere.
Men fordi at du venter tvillinger, du er efterhånden ret langt henne og det ville jo ikke være unormalt hvis de kom nu her. Og så fordi du har haft nogle rigtig trælse plukveer, de kan faktisk gøre mere end man lige ved, og nu trykker det nedad.
Hmm.... Jo jeg ville altså lige høre om det er okay, at have det sådan

Det er helt vildt svært at vurdere! 

Nårh jamen det kunne da godt være jeg skulle det så 

Anmeld

13. februar 2013

Louise H.

Jeg er enig med de andre

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.