Hej allesammen 
Har de sidste par dage forsøgt at finde ud af hvad en kørepose og en voksi eller sleepbee
er ??
Jeg synes, det hele lyder smart, men har stadig ikke forstået det, kan I hjælpe ??
Hvad bruger man de 3 ting til ?
Er der nogle forskelle ?
Hvordan bruger man dem ?
Og kan de bruges hele året rundt ?
Håber I vil hjælpe mig .. 
Voksi og Slee-bee er stort set det samme, men to forskellige mærker. Det er en "avanceret" sovepose. Du kan som tilbehør få en fast bund med håndtag så den, når baby er lille, fungerer ligesom en lift. Man bruger ikke voksi og lift på samme tid, man bruger voksi i stedet for lift.
Når barnet så bliver større, kan man fjerne bunden med håndtag og bruge posen som kørepose i sin klapvogn eller barnevogn. Som er ligesom en sovepose, men hvor barnet også kan sidde op i den.
Her kan du se hvordan den ser ud UDEN bærepladen (det virker mere kompliceret end det er!)
http://www.youtube.com/watch?v=TaLlGMFDqzM
Mit barn er fra oktober og vi ELSKEDE vores voksi. Han brugte den fra han blev født til cirka marts/april hvor den blev for varm (vi havde kun vinterdyne). Det var SÅ skønt at vi bare lige kunne putte ham i posen i hans almindelige tøj uden at skulle bøvle med fleecedragter og uldcardigans og hvad ved jeg. Og hvis han sov når man kom hjem fra en tur, kunne man bare åbne posen så han ikke fik det for varmt - i stedet for at skulle bakse med en eller anden dragt der skulle af så han ikke kogte over.
Jeg vil anbefale at købe brugt på dba.dk da de er enormt dyre fra nye og man kan få en rigtig fin brugt for cirka 500 kr.

Anmeld