Vi er heldige med min mor :) Hun er her MEGET tit og Nova Maria elsker hende og kan efterhånden også genkende hende med det samme nu, hvis vi ikke har set hende i nogle uger. Hun bor i Århus og vi i Ebeltoft, så der er 50 km. mellem os, men alligevel er det hende, vi ser mest til og hun er også den eneste, der endnu har fået lov at passe guldklumpen.
Min Far og hans kone bor her i Ebeltoft, men har også hus i Sverige, så de er gerne væk nogle måneder ad gangen, meeen... Jeg tvivler på, at jeg ville turde lade dem passe hende, hvis de tilbød det... I hvert fald ikke endnu.
Har det på samme måde med mine svigerforældre. De bor også i Århus og vil rigtig gerne se hende og er sikker på, at de også gerne ville passe hende, men jeg er ikke tryg ved det endnu heller, fordi de heller ikke ser hende så tit, at hun er tryg ved dem. Er dog sikker på, at de ville passe godt på hende og de skal også nok få lov så snart, hun lærer dem ordentligt at kende...
Med veninder har jeg det sådan: Dem, der har børn selv, må gerne passe hende og de andre må ikke ;) Er faktsik gået lidt i chok over, at de lod mig passe deres børn før i tiden, for jeg skal da love for, at jeg har fundet ud af, at jeg INGENTING vidste om børn, før jeg selv fik et :)
Men samme regel som med bedsteforældrene gælder også med veninderne. Hun skal kende dem og være tryg ved dem, før jeg vil lade dem passe hende.
Kh Birgitte - nu med seriøs munddiaré efter næsten et døgn uden computerkontakt...
Anmeld