Min svigerfar er netop blevet 80(!) så han kan vist ikke helt overskue de helt små i familien alene (fair nok) - han passer en gang imellem Simons fætter på 8 år. Svigermor har været død i mange år...
Mine forældre er 57 og 55, og de vil super gerne hjælpe og passe og elsker deres lille barnebarn over alt og alle her på jorden, men desværre bor de 400 km væk...
Nej, der er ikke meget hjælp at hente hos de gamle... :S
Simons tante og onkel bor 5 km herfra, og de må passe ham så tit de skulle få lyst. Hans faster og onkel bor lidt længere væk, men stadig ikke længere end 30 min i bil, så de må da også hjertens gerne passe løs. Sidstnævnte har dog en to-årig der er meget jaloux når hans mor sidder/snakker med Simon - "MIN mor", siger han så... hehe, de kære små...
Veninder...tjo, har da nogle stykker. Den eneste der har tilbudt pasning bor lige så langt væk som mine forældre... (dvs. vi har fine pasningsmuligheder i Aalborg). Men alle der skulle få lyst til at passe Simon må gerne. Der er vist ikke nogen jeg ikke synes må passe ham. Vi kender vist mest fornuftige mennesker :)
Men når alt kommer til alt så er han kun blevet passet to gange, og det var hos mine forældre i Aalborg. Han har været ret afhængig af mig (og ikke mindst mit bryst) indtil for ganske nylig, så han har været med mig ude en del...
Kh Lise - som trænger at blive inviteret ud af kæresten (er sket, dog ikke realiseret) og at nogen tager barnet den aften!!!
Anmeld