Skal til Nakkefoldsscanning idag :) update

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

2.926 visninger
39 svar
6 synes godt om
13. februar 2013

MariaKyedDK

Ja endelig skal jeg til Nakkefoldsscanning idag, Solen skinner og jeg har været tidligt oppe, og jeg er SÅ nervøs. og glæder mig samtidig rigtig meget

håber virkelig bare alt er som det skal være

I nat har jeg drømt om besatte babyer og blod over alt og uhyggelige mennesker på et sygehus... men mon ik det er fordi jeg er nervøs -...

men det er vel meget normalt at være nervøs, nu det er første gang man overhoved skal se om der er liv osv Ååååååh.---... kl må gerne snart være 13

god dag til jer alle

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

13. februar 2013

Moma

Ja det er altid lidt nervepirrende med det første kig. Men det skal nok gå godt! 

Pøj pøj med det - og husk at komme med en update! 

Kæmpe krammer herfra 

Anmeld

13. februar 2013

M (:

MariaKyedDK skriver:

Ja endelig skal jeg til Nakkefoldsscanning idag, Solen skinner og jeg har været tidligt oppe, og jeg er SÅ nervøs. og glæder mig samtidig rigtig meget

håber virkelig bare alt er som det skal være

I nat har jeg drømt om besatte babyer og blod over alt og uhyggelige mennesker på et sygehus... men mon ik det er fordi jeg er nervøs -...

men det er vel meget normalt at være nervøs, nu det er første gang man overhoved skal se om der er liv osv Ååååååh.---... kl må gerne snart være 13

god dag til jer alle

Held og lykke! Og VILDT at du allerede er så langt! 

Anmeld

13. februar 2013

MariaKyedDK

Moma skriver:

Ja det er altid lidt nervepirrende med det første kig. Men det skal nok gå godt! 

Pøj pøj med det - og husk at komme med en update! 

Kæmpe krammer herfra 

skal nok komme med update Og tusinde Tak

Anmeld

13. februar 2013

MariaKyedDK

M (: skriver:

Held og lykke! Og VILDT at du allerede er så langt! 

Tusinde Tak Og Ja Tiden går da bare hammerende stærkt her anden gang, men alligevel synes jeg det går langsomt Hahahahah

Anmeld

13. februar 2013

M (:

MariaKyedDK skriver:

Tusinde Tak Og Ja Tiden går da bare hammerende stærkt her anden gang, men alligevel synes jeg det går langsomt Hahahahah

Hm, ja, det vil jeg gerne tro! Men synes ikke det er længe siden du fortalte du var gravid! Har i offtentliggjort den gode nyhed for familien?

Anmeld

13. februar 2013

MariaKyedDK

M (: skriver:

Hm, ja, det vil jeg gerne tro! Men synes ikke det er længe siden du fortalte du var gravid! Har i offtentliggjort den gode nyhed for familien?

Næ, det føles heller ikke som lang tid siden , men jeg er da snart i uge 13+0

jeg er 12+5 idag Eller ja nu må vi se hvad de siger til scanningen, kan jo være jeg bliver rykket frem eller tilbage med termin.

jaja , vi sagde det allerede til familierne d. 23 dec og d. 24 dec Kan du ik huske jeg skrev det

Anmeld

13. februar 2013

B&J

lyder som en vild hård nat, men helt sikkert fordi du er nervøs men håber virkelig alt er iorden glæder mig til når jeg har fri og komme hjem og læse at er det som det skal være

Anmeld

13. februar 2013

MariaKyedDK

B&J skriver:

lyder som en vild hård nat, men helt sikkert fordi du er nervøs men håber virkelig alt er iorden glæder mig til når jeg har fri og komme hjem og læse at er det som det skal være

tak hehe ja ekstremt hård nat haha...

Håber godt nok os alt er som det skal

Anmeld

13. februar 2013

M (:

MariaKyedDK skriver:

Næ, det føles heller ikke som lang tid siden , men jeg er da snart i uge 13+0

jeg er 12+5 idag Eller ja nu må vi se hvad de siger til scanningen, kan jo være jeg bliver rykket frem eller tilbage med termin.

jaja , vi sagde det allerede til familierne d. 23 dec og d. 24 dec Kan du ik huske jeg skrev det

Ja, det bliver spændende at se.. Hvad er din termin ud fra egen/lægens beregning?

Nårh jo, det er da sandt.. 

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.