4 Års vaccine ?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.309 visninger
18 svar
1 synes godt om
12. februar 2013

Solstrålebørn

Min den store pige skal ind og have 4 års vaccinen imorgen... Jer der har været afsted, giver den feber i flere dage eller kun lige samme dag om aften? 

Altså er den ligesom alle andre vacciner? 

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

12. februar 2013

Johanne28

Min søn plejer ikke at reagere på de forskellige vacciner, ingen hævede temperaturer, skrigeture eller noget. Så vi tænkte, at det nok ville blive det samme med 4 års vaccinen. Men vi tog fejl.

Fy føj det var en slem omgang. De første par dage gik fint, men derefter fik han høj feber gennem flere dage, løbende næse, var svimmel, sov dårligt om natten og nægtede stort set at spise noget.

Så her var der en kæmpe reaktion, hvis man sammenligner med, at der de andre gange intet skete..

Håber ikke I skal igennem det samme..

Anmeld

12. februar 2013

StineW79

Profilbillede for StineW79

Her har thea aldrig reageret på sine vacniationer, så tænker du måske hvordan han har reageret de andre gange? Ved ik om det ka sammenlignes? Vh stine

Anmeld

12. februar 2013

Solstrålebørn

StineW79 skriver:

Her har thea aldrig reageret på sine vacniationer, så tænker du måske hvordan han har reageret de andre gange? Ved ik om det ka sammenlignes? Vh stine

De andre gange har hun fået lidt feber om aften og så lidt de efterfølgende dage... 

Anmeld

12. februar 2013

Solstrålebørn

Johanne28 skriver:

Min søn plejer ikke at reagere på de forskellige vacciner, ingen hævede temperaturer, skrigeture eller noget. Så vi tænkte, at det nok ville blive det samme med 4 års vaccinen. Men vi tog fejl.

Fy føj det var en slem omgang. De første par dage gik fint, men derefter fik han høj feber gennem flere dage, løbende næse, var svimmel, sov dårligt om natten og nægtede stort set at spise noget.

Så her var der en kæmpe reaktion, hvis man sammenligner med, at der de andre gange intet skete..

Håber ikke I skal igennem det samme..

Puuh sikke en omgang... 

Håber ikke det bliver sådan her.. 

Anmeld

12. februar 2013

Lady Marion <3

Gud jeg troede først de skulle vaccineres når de blev 6 ,,

Anmeld

12. februar 2013

Solstrålebørn

Lady Marion <3 skriver:

Gud jeg troede først de skulle vaccineres når de blev 6 ,,

Søtte det skal de...  Var selv i tvivl også... 

Anmeld

12. februar 2013

Lady Marion <3

Solstrålebørn skriver:

Søtte det skal de...  Var selv i tvivl også... 

Aiii den bliver ik sjåååv   shit tjekkede vacc. skemaet for nyligt og syntes der stod 6 .. Når men fint jeg opdagede det , tak

Anmeld

12. februar 2013

Solstrålebørn

Lady Marion <3 skriver:

Aiii den bliver ik sjåååv   shit tjekkede vacc. skemaet for nyligt og syntes der stod 6 .. Når men fint jeg opdagede det , tak

Er den slem eller? 

Psssst.... Kan du gætte hvem jeg er? Muhahahaha

Anmeld

13. februar 2013

Lady Marion <3

Solstrålebørn skriver:

Er den slem eller? 

Psssst.... Kan du gætte hvem jeg er? Muhahahaha

Ha ha ha jaaa jeg v sgu godt hvem du er    V du hvem jeg er ??   Tror ikke den er værre end andre , det er mere deres alder jeg tænker på :/

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.