Lille blob nu skal du sove...

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

14. februar 2013

L&V

HeidiØ skriver:

FåFæJeg sætter lige tråden her lidt frem, da jeg sidder med William på 17 mdr, som heller aldrig har sovet igennem.

Arh men altså, men er efterhånden så hamrende træt altså. Man blir desperat, prøver alt jo!

Vi vil prøve at rykke rundt på hans seng og nogle ting på værelset i aften, for at se om det hjælper. Oveni hatten er han også blevet svær at lægge om aftenen.

Øv for den da osse!

Ingen med tips, tricks og idéer??

Falder han selv i søvn ven?

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

14. februar 2013

HeidiØ

Månsson skriver:

Falder han selv i søvn ven?

Plejer han, men ik de sidste tre dage. Han græder bare. Når man så ER derinde, så er der ingenting. Vi kan faktisk bare sidde på gulvet ved siden af.. ik engang røre. Bare være der. Så tjekker han lige en gang imellem.. og falder så i søvn. Sådan en periode havde vi også i november, men jeg fik vænnet ham af med det.

Anmeld

14. februar 2013

L&V

HeidiØ skriver:

Plejer han, men ik de sidste tre dage. Han græder bare. Når man så ER derinde, så er der ingenting. Vi kan faktisk bare sidde på gulvet ved siden af.. ik engang røre. Bare være der. Så tjekker han lige en gang imellem.. og falder så i søvn. Sådan en periode havde vi også i november, men jeg fik vænnet ham af med det.

Oki kan i så sidde længere og længere væk så han ikke bliver fotskrækket når han vågner alene om natten.. Eller vågner han bare konsekvent

Anmeld

14. februar 2013

Stéphanie

HeidiØ skriver:

Jeg sætter lige tråden her lidt frem, da jeg sidder med William på 17 mdr, som heller aldrig har sovet igennem.

Arh men altså, men er efterhånden så hamrende træt altså. Man blir desperat, prøver alt jo!

Vi vil prøve at rykke rundt på hans seng og nogle ting på værelset i aften, for at se om det hjælper. Oveni hatten er han også blevet svær at lægge om aftenen.

Øv for den da osse!

Ingen med tips, tricks og idéer??

Det synes jeg bestemt var en god idé

Man bliver nemlig bare møg-hamrende træt og det er bare svært at hænge sammen.

Uhh den der med at rykke lidt rundt inde på værelset lyder faktisk som en rigtig god idé. Det tror jeg da bestemt også vi skal prøve. Det kan alligevel snart ikke blive værre end det er..

Anmeld

14. februar 2013

Guldfisken

Gud hvor jeg kender det 

Min pige på 1 år valgte at være vågen til klokken 23 i går aftes, og havde ikke sovet til middag heller! Gaaaab

Anmeld

14. februar 2013

HeidiØ

Månsson skriver:

Oki kan i så sidde længere og længere væk så han ikke bliver fotskrækket når han vågner alene om natten.. Eller vågner han bare konsekvent

Han vågner egentlig bare konsekvent.

Anmeld

14. februar 2013

HeidiØ

Stéphanie skriver:

Det synes jeg bestemt var en god idé

Man bliver nemlig bare møg-hamrende træt og det er bare svært at hænge sammen.

Uhh den der med at rykke lidt rundt inde på værelset lyder faktisk som en rigtig god idé. Det tror jeg da bestemt også vi skal prøve. Det kan alligevel snart ikke blive værre end det er..

Nej man prøver skisme alt!! Så det er jeg spændt på!

Tænkte osse han måske sov ekstra dårligt hvis det var fuldmåne..  Man blir simpelthen så skør i hovedet af at tænke på meget, haha!

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.