Lille blob nu skal du sove...

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

2.039 visninger
16 svar
0 synes godt om
12. februar 2013

Stéphanie

Ellers rykker din mor hovedet af sig selv.........

Tja, det passer ikke til melodien, men for pokker hvor er jeg træt!!!
Xander har aldrig rigtig sovet igennem, men i går kl 22 vågnede han og skreg som besat. Tænkte med det samme at det måtte være ørerne, han har nemlig lige haft en voldsom tur med dobbelt mellemørebestændelse, men ak - han ville bare lægge ved mig, hvilket han fik lov til. Det betød dog absolut ingen søvn til mor!!!

Her til aften blev han puttet kl 18.45, men sover stadig ikke, han er tilgengæld bund hysterisk! Jeg sidder med 5 afleveringer som jeg gerne skulle have afleveret i mandags, mangler ikke meget, men de skal afleveres i morgen - OG JEG TRÆNGER TIL SØVN!

Xander er nu 20 måneder og vågner stadig 2-3 gange om natten, så er i forvejen rigtig træt - men når han så som i nat ikke kan sove med mindre han putter på mig, så jeg ikke kan sove, så har jeg altså lidt svært ved at sove..

Sidder der mon en guldklump eller to der kan komme med et godt råd til hvordan jeg får min lille trold til ro??? Har prøvet alt hvad jeg plejer, men intet virker

Hilsen en aaaalt for træt mor

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

12. februar 2013

sommerbarn<3

Profilbillede for sommerbarn<3
30.05.2011 kl. 12:12 kom den smukkeste lille fyr til verden, og ændrede mit verden til paradis
Stéphanie skriver:

Ellers rykker din mor hovedet af sig selv.........

Tja, det passer ikke til melodien, men for pokker hvor er jeg træt!!!
Xander har aldrig rigtig sovet igennem, men i går kl 22 vågnede han og skreg som besat. Tænkte med det samme at det måtte være ørerne, han har nemlig lige haft en voldsom tur med dobbelt mellemørebestændelse, men ak - han ville bare lægge ved mig, hvilket han fik lov til. Det betød dog absolut ingen søvn til mor!!!

Her til aften blev han puttet kl 18.45, men sover stadig ikke, han er tilgengæld bund hysterisk! Jeg sidder med 5 afleveringer som jeg gerne skulle have afleveret i mandags, mangler ikke meget, men de skal afleveres i morgen - OG JEG TRÆNGER TIL SØVN!

Xander er nu 20 måneder og vågner stadig 2-3 gange om natten, så er i forvejen rigtig træt - men når han så som i nat ikke kan sove med mindre han putter på mig, så jeg ikke kan sove, så har jeg altså lidt svært ved at sove..

Sidder der mon en guldklump eller to der kan komme med et godt råd til hvordan jeg får min lille trold til ro??? Har prøvet alt hvad jeg plejer, men intet virker

Hilsen en aaaalt for træt mor

Har netop oprettet en tråd med lidt det samme :-) også en meget træt mor her! Håber din lille mand beslutter sig for at sove og igennem 

Anmeld

12. februar 2013

Stéphanie

sommerbarn<3 skriver:

Har netop oprettet en tråd med lidt det samme :-) også en meget træt mor her! Håber din lille mand beslutter sig for at sove og igennem 

Havde næsten håbet jeg stod alene... Det er bare slet ikke særlig sjovt! Han sover desværre stadig ikke, men har lige fået en kop lunken mælk med honning, bare i håb om at dét så kan virke.

Håber virkelig også at din lille mand vil sove god igennem

Anmeld

12. februar 2013

SAL

Stéphanie skriver:

Havde næsten håbet jeg stod alene... Det er bare slet ikke særlig sjovt! Han sover desværre stadig ikke, men har lige fået en kop lunken mælk med honning, bare i håb om at dét så kan virke.

Århhh, det er SÅ hårdt! Har han fået lagt dræn??

Anmeld

12. februar 2013

Stéphanie

SAL skriver:

Århhh, det er SÅ hårdt! Har han fået lagt dræn??

Ja det er nemlig bare rigtig super hårdt. Nej det har han ikke. Det var første gang han havde det, men det bliver taget op til overvejelse hvis hans trommerhinder ser trælse ud når vi skal ind til kontrol. Men hååååååber vi slipper, kan selv huske hvilket helvede det var igennem hele min barnsom, så håber ikke ungerne skal igennem det samme..

Anmeld

12. februar 2013

sommerbarn<3

30.05.2011 kl. 12:12 kom den smukkeste lille fyr til verden, og ændrede mit verden til paradis
Stéphanie skriver:

Han faldt i søvn for en halv time side nu :-) sover din?

Anmeld

12. februar 2013

Stéphanie

sommerbarn<3 skriver:

Han faldt i søvn for en halv time side nu :-) sover din?

Lyder dejligt. Ja han er liiiiige faldet i søvn. Så nu håber jeg virkelig bare at han sover..

Og håber i får en dejlig rolig nat

Anmeld

12. februar 2013

ano14316

Her er Magnus 17  mdr og han sover heller ikke igennem, og det er vi godt nok også ved at være trætte af. 

I nat har han vågnet så mange gange at jeg ikke har tal på det og skreget helt vildt, det er dog ikke normalt at vi ikke kan få ham til at falde til ro, men det var helt umuligt i nat.

i starten af Januar begyndte han at sove hele nætter uden nogen opvågninger 5 dage i træk og så skulle vi flytte og så var det ødeagt, men hold da op en lykke i de  dage. 

Jeg håber for jer at det snart bliver bedre.

Anmeld

12. februar 2013

sommerbarn<3

Stéphanie skriver:

Lyder dejligt. Ja han er liiiiige faldet i søvn. Så nu håber jeg virkelig bare at han sover..

Og håber i får en dejlig rolig nat

Tak og i lige måde :-)

Anmeld

14. februar 2013

HeidiØ

Jeg sætter lige tråden her lidt frem, da jeg sidder med William på 17 mdr, som heller aldrig har sovet igennem.

Arh men altså, men er efterhånden så hamrende træt altså. Man blir desperat, prøver alt jo!

Vi vil prøve at rykke rundt på hans seng og nogle ting på værelset i aften, for at se om det hjælper. Oveni hatten er han også blevet svær at lægge om aftenen.

Øv for den da osse!

Ingen med tips, tricks og idéer??

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.