Skal/skal ikke - angående praktik :/

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

19. februar 2013

2013anonym

Så er det i morgen, at den står på samtale med sted nr. 2 

Kryds lige fingre for mig. 

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

10. april 2013

2013anonym

Snakkede med det første sted igen, og de bliver fortsat ved med, at rykke datoen. Så nu syntes jeg det er ved, at blive for ydmygende at blive ved med at kontakte dem. Så de er nu skrottet fra listen. 

Det andet sted er heller ikke ligefrem noget at råbe hurra for længere. De lovede at melde tilbage efter påske. Men intet er sket, så dem kontakter jeg i denne uge. 

Jeg er dog i mellemtiden kommet i praktik et helt tredje sted, så det er bare dejligt. Endelig at komme lidt i gang igen. 

Anmeld

10. april 2013

serinasmor

Hopes 2013 bringes more succes skriver:

Ja det er rigtig træls. Arbejde fylder RIGTIG meget i mit liv. Men sådan er det jo bare lige nu. 

Ja det dejlig. Ja har også tænkt på at høre om mulighederne der. Det er jo trods alt det sted jeg helst ønsker at være. 

Ja som du siger kunne man evt. tage praktikken det ene sted. Og hvis det så ikke bliver til mere, så kontakte det andet sted igen. God ide. 

Har også overvejet, at jeg efter at have snakket med sted nr. to, så kontakte sted nr. 1 og spørge om de stadig er interesseret i at opstarte noget hurtigst muligt og aftale en dato for opstart og underskrive kontrakten, hvis ikke så vælge sted nr. to. 

Men umiddelbart er der kun tale om virksomhedspraktik hos sted nr. 2, og muligvis arbejde hos sted nr. 1. 

Tak. 

Er der tale om en virksomhedspraktik på 4 uger sted nr 2? Hvis sted 1 bliver ved at udsætte kan de vel godt vente 4 uger mere så har du også mere erfaring ...
Desuden kan de jo ikke være sikre på at du er der tiden ud ... Du skal jo være jobsøgende imens du er i praktik

Anmeld

10. april 2013

2013anonym

serinasmor skriver:

Er der tale om en virksomhedspraktik på 4 uger sted nr 2? Hvis sted 1 bliver ved at udsætte kan de vel godt vente 4 uger mere så har du også mere erfaring ...
Desuden kan de jo ikke være sikre på at du er der tiden ud ... Du skal jo være jobsøgende imens du er i praktik

Som jeg skrev i min opdate ovenfor, så vender sted nr. to heller ikke rigtig tilbage. Kontakter dem i denne uge eftersom de sagde det kontaktede mig efter påske.  MEn tror nu ikke der er noget der, så havde de vel kontaktet mig. 

Er kommet et andet sted hen i praktik nu. 

Men forsøger alligevel at kontakte sted nr. to. 

Anmeld

10. april 2013

serinasmor

Hopes 2013 bringes more succes skriver:

Som jeg skrev i min opdate ovenfor, så vender sted nr. to heller ikke rigtig tilbage. Kontakter dem i denne uge eftersom de sagde det kontaktede mig efter påske.  MEn tror nu ikke der er noget der, så havde de vel kontaktet mig. 

Er kommet et andet sted hen i praktik nu. 

Men forsøger alligevel at kontakte sted nr. to. 

Ellers kontakt sted et igen ... Fortæl du er kommet i praktik og hvor og frem for alt hvornår du er færdig der var jo evt job i udsigt - så ved de præcis hvor lang tid de har til at få styr på tingene... Og ellers ville jeg bruge energi på at søge regulært job i stedet praktik er godt men at søge dem tager fokus fra jobsøgning (egen erfaring)

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.