Til jer der har fået barn med en psykopat.

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

29. maj 2013

AnthonsMor

Anonym skriver:

Jeg har den mest fantastiske søn på 1,5 år. Jeg gik fra faderen da sønnen var 4 mdr og flyttede på krisecenter pga vold psykisk og fysisk og en masse andre ting.

Min søns far er psykopat. Min søns farfar er også psykopat. De har selvfølgelig ikke været til psykolog osv., men det har jeg, og efter at jeg er kommet ud af forholdet kan jeg jo sagtens se at den er helt galt med dem begge.

Siden jeg gik fra ham har det været en lang sej kamp omkring samvær osv. Jeg har været åben og imødekommende, dog med mange krav. De har set hinanden nogle timer om ugen siden september 12'. Nu er samværet så stoppet fordi jeg har nægtet udlevering til samvær, pga krav der ikke var blevet overholdt. Jeg troede at alting skulle fungere nu, men selvom jeg ingen kontakt har med ham, kan han stadig rive mig rundt i manegen. Jeg fortryder ikke min søn men jeg fortryder i den grad den mand jeg fik ham med. Jeg er så bange for at det går udover vores søn jeg prøver altid at tale pænt om far, men inderst inde så hader jeg ham. Jeg hader ham så meget. Hader ham for at have ødelagt mig indvendigt, og gøre hverdagen til en kamp. Hader ham for at være ligeglad med vores søn, men stadig kræve samvær, også ikke kunne overholde aftaler så samværet bliver stoppet. Nu går der sikkert nogle måneder hvor de ikke ses også skal de ses igen. Så fucker han op i det og der kommer pause igen. Og hvem er offeret? VORES SØN! Jeg kan bare stå og se til og prøve at gøre hvad der er bedst for vores søn. Og hvor længe kan de blive ved? Min søn begynder snart at forstå at far pludselig ikke kan ses.... Og hvad skal jeg så sige? Kan jo ikke sige at far ikke kan ses fordi han er blevet anholdt. Eller... far kan ikke ses fordi hans urinprøve ikke var ren?

Og hvad med hans sindssyge hoved - psykopati er jo arveligt til en vis grad? kan jeg undgå at min søn overhoved tager skade af alle de her ting vi er allerede flyttet et par gange i min søns levetid pga hans far...

Fuck jeg synes det er hårdt. Jeg ønsker min søn det bedste i verden, men synes det er så svært med den far han har

Er der andre der kan dele ud af erfaringer? Hvordan har jeres barn tacklet afbrudt samvær, en far man ikke kan stole på osv?

jeg har ingen erfaringer, min søns far som vi bor sammen med i bedste velgående er skøn - men forhelvede hvor gør det ondt at læse sådan noget her..

Så jeg ville absolut ikke gå uden at sende dig nogle tanker

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

29. maj 2013

Mådder:-)

Trådstarter jeg håber du er ok.

Tak for støtten til mig, jeg skriver ikke mere her i denne tråd nu men holder mig til min egen tråd om hvordan man klarer skillsmisse fra en grov mand.

Anmeld

29. maj 2013

Nemesis

Mette mor:-) skriver:

Jeg frygter hvad far vil lære søn af div ulovligheder når jeg er rejst. Jeg ber til at søn ikke bliver ødelagt, men han har allerede det der med at der hurtigt kan ryge grove bemærkninger ud af munden på ham. Jeg ved jo ikke på forhånd hvordan vi skal dele ham, og jeg vil da ikke ønske han slet ikke skal se sin far. Jeg synes det ville være bedst hvis han var mest hos mig.

Din søn er 10 år...han ved allerede hvad der er rigtig og forkert..så uanset hvad hans far lærer ham så betyder det ikke at din søn vil gøre det.
Samtidig er din søn jo står nok til selv at vælge fra....og han er også stor nok til at vide at hans far gør meget mærkelige ting. når i først får en hverdag hvor han størstedelen af tiden har ro, fred og harmoni, så vil det modsatte stå i endnu større kontrast.

Anmeld

29. maj 2013

Mådder:-)

Mange tak for svar.

Anmeld

29. maj 2013

Millea

Jeg er desværre selv vokset op med sådan en far.. Eller min mor gik fra ham da jeg var 3 år og min bror 0 år.. Men vi har så set ham i weekenderne, altså når han "gad".. hader den slags mænd.. Og på en eller anden måde får de altid børn - som de alligevel ikke kan tage sig ordentligt af  

Anmeld

3. juni 2013

Anonym trådstarter

Der er sket lidt på denne tråd.. jeg har ikke fået kigget. Tak for alles svar. Min søn og hans fars samvær er desværre ikke blevet bedre. Jeg har besluttet at gøre alt for at forhindre samvær. Jeg føler det er bedre for min søn ikke at se ham.. samværet bliver konstant afbrudt og min aøns far er påvirket og ligeglad. Bliver anholdt med våben osv.. han ser det ikkr som et problem. Viser bare hvor syg han er. Statsforvaltningen er ligeglad. Jeg vil gøre alt for at beskytte min søn mod den mand der burde elake ham mere end nogen anden. Hvor er det absurd.

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.