Hvor meget siger jeres unger i alderen 2 1/2 år.? :)

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

11. februar 2013

Rsa

Min datter er dog kun 26 måneder, en har hele tiden været godt med og foran med sproget....

Hun siger på mange skøre ting og snakker i sætninger med op til 5-6 ord - for tiden hitter: hov, hva det for noget?  Og nej, mor/far/Tobias (storebror) - hun vil gerne bestemme ALT!

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

11. februar 2013

Benjamins'mor

Han snakker næsten flydende, han siger hele sætninger og det er sjællendt man ikke forstår hvad han siger.

Anmeld

11. februar 2013

Benjamins'mor

Benjamins'mor skriver:

Han snakker næsten flydende, han siger hele sætninger og det er sjællendt man ikke forstår hvad han siger.

HaN er 25 mdr

Anmeld

11. februar 2013

merichs

Min datter er 2 år og 4 mdr. Hun snakker uafbrudt, men det er bestemt ikke alt vi forstår 

Anmeld

12. februar 2013

katrine26

Min søn er 2 år og 3 mdr. Og han snakker hele tiden i både lange sætninger og enkelstavelser. forstår alt hvad han siger men har har også altid været forude sin alder på sprog. Katrine26. 

Anmeld

12. februar 2013

Fru Christensen

Thilde på 2 ½ år snakker konstant. Fra vi står op, til hun lukker øjenene igen til aften. VI møder ofte folk der ligefrem spørg "snakker hun så meget hele tiden?". Hehe. Så vi har en lille snakke papegøje her hjemme

Hun snakker både i sætninger og kan sige stort set alt. En lidt stolt mor

Men det skal så også siges at nogle gange kunne det være rart, med bare 5 minutters ro

Anmeld

12. februar 2013

Brams

Mitallerstørsteønske skriver:

Hej
Hold kæft, hvor har vi været underholdt i den sidste uge af A. Og hans snakkeri.

A: "far næ.!! Puha.!! Ja.!! Ad, nej far.!! (Manden prutter) A. Rynker på panden og griner.

Far: " lugter fars numse.?" Griner han

A. "Ej far.! Ad, gå nu.!" Siger han og smiler stort.

Hvor meget snakker jeres dejlige unger..??

Ps. Han vrøvler en del, men det er jo så dejligt og udviklende

Lærke har altid været langt fremme hvad sprog angår. Da hun var 1½ år havde hun et ordforråd på langt over 100 ord, som hun brugte korrekt og da hun var 2 år talte hun rent og i længere sætninger.

Til gengæld er hun lidt bagefter grovmotorisk

Anmeld

12. februar 2013

Kamilla-m

Mitallerstørsteønske skriver:

Hej
Hold kæft, hvor har vi været underholdt i den sidste uge af A. Og hans snakkeri.

A: "far næ.!! Puha.!! Ja.!! Ad, nej far.!! (Manden prutter) A. Rynker på panden og griner.

Far: " lugter fars numse.?" Griner han

A. "Ej far.! Ad, gå nu.!" Siger han og smiler stort.

Hvor meget snakker jeres dejlige unger..??

Ps. Han vrøvler en del, men det er jo så dejligt og udviklende

min datter på 2.5år siger alt, også flydende næsten .
men min søn var 2.5 da han sagde hans første ord..

Anmeld

12. februar 2013

Anonym8827

Probs til os forældre de er fantastiske.

Ja Aksel prøver ihvertfald herhjemme, men ja det kommer sgu nok. Ikke noget problem, når han vil have mad.!!
Farrrrrrr.!!!!! Mad. Mig.!

Anmeld

8. marts 2013

Signe32

Min datter, som snart er 2 år og 2 måneder snakker som et vandfald. Man kan sagtens have små samtaler med hende Ikke at hun snakker flydende, men hun kan sagtens sætte små sætninger sammen, og det er bare SÅ hyggeligt

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.