Hvor meget siger jeres unger i alderen 2 1/2 år.? :)

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

4.581 visninger
22 svar
4 synes godt om
11. februar 2013

Anonym8827

Hej
Hold kæft, hvor har vi været underholdt i den sidste uge af A. Og hans snakkeri.

A: "far næ.!! Puha.!! Ja.!! Ad, nej far.!! (Manden prutter) A. Rynker på panden og griner.

Far: " lugter fars numse.?" Griner han

A. "Ej far.! Ad, gå nu.!" Siger han og smiler stort.

Hvor meget snakker jeres dejlige unger..??

Ps. Han vrøvler en del, men det er jo så dejligt og udviklende

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

11. februar 2013

MorDk

De dejlige unger... hihi .... ♥

Vores søn er 2,4 år og han snakker rigtig meget og rigtig godt faktisk! Er ret så stolt over ham

Anmeld

11. februar 2013

VIPpigen

Åhh, de er rigtig i den snakkende alder.

jeg har en datter på 27 måneder, og hun kom simpelthen med den bedste i dag, fordi hun ville med mig i bad...

vi står i brusebadet, og hun siger hun gerne vil ud. Jeg siger hun skal kalde på sin far, så han lige kunne tage imod hende...

Lilje i badet.... FAAAAR...... FAAAAARR....... HAAAAAAALOOOOOOOOO......

Far svare... Jaaaa.....

Lilje..... FAAAAAAR..... FÆRDIG...... BLA, BRUSER, BLA, BLA.... MOR, BLA BLA BLA....... PRUTTER...

jeg var simpelthen flad af grin... Og nej, jeg stod altså ikke og pruttede i badet...

det er såå skøn en alder, og hold op man får sig nogen gode grin

Anmeld

11. februar 2013

LR85

Mitallerstørsteønske skriver:

Hej
Hold kæft, hvor har vi været underholdt i den sidste uge af A. Og hans snakkeri.

A: "far næ.!! Puha.!! Ja.!! Ad, nej far.!! (Manden prutter) A. Rynker på panden og griner.

Ej men de er jo bare SÅ sjove de unger.

min dreng er 3 år og siger bare de dejligste og sjoveste ting. 

Anmeld

11. februar 2013

Krussedulle

Hej

Hvor sødt

Er stor fan af den alder

Min dreng på 2, sad i dag hos sin far, kigger på ham og siger "far, jeg elser (elsker) dig, og mor, og jeg elser Noah og jeg elser (syl)Vester"

Han snakker dagen lang, og jeg syntes at han er mega dygtig

Anmeld

11. februar 2013

LinLin

Adam er 2 år og 5 mdr. Han taler i lange sætninger! Han snakker meget om dyr og "maskiner" = arbejdskøretøjer.

Og så leger han hele tiden at han er et dyr
I går ville jeg bære ham ovenpå for at børste tænder og så sagde han ordret: "nej, mor! Du må ikke løfte katten" hehe det er bare den bedste alder!

Anmeld

11. februar 2013

Aisha

Profilbillede for Aisha
Mors Superman

Hej

Min er 2,4 år og han siger ikke rigtig noget. Men pædagogerne snakker også om at der skal talepædagog på ham snart. Han har haft mange problemer med ørene. 

Anmeld

11. februar 2013

lineog4

Min mindste mand er 2 år og 7 mnd og han taler konstant og i lange skønne sætninger - som nummer 3 må man også følge med hvis man skal følge med. 

er faktisk overrasket over han lige pludselig fik et kæmpe sprog og vel er hvad på hvad man kalder at tale rent. Har heæe tiden sammenlignet med storebror som talte rent som 2 årig så har syntes linus var langsom og ved egentlig ikke hvor alt det sprog kom fra ;-)

Anmeld

11. februar 2013

dukke

Aksel snakker rigtig meget vi prøver at få ham til at sige far for det gider/kan han ikke men det ved du jo selv

Anmeld

11. februar 2013

2721

Charlie på 2år 8mdr taler som et vandfald. Pludselig er det bare begyndt at gå stærkt. Han er så vide begærlig pg spøger konstant om hvad ting hedder

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.