Hvorfor piner man sig selv mht. skrukhed?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.406 visninger
10 svar
0 synes godt om
11. februar 2013

Miss-86

Ja, jeg er SÅ skruk, og alligevel, såå skal jeg da se De Unge Mødre og alt andet der vedrører små børn/baby'er..
Kigger baby-mave-scanningsbilleder af dem af mine venner der har lagt det på Facebook.. SELVPINERI!
HVORFOR er det lige at man gør det?

Min kæreste er IKKE klar (men det ved I jo) - Men jeg sidder og ser fx. De Unge Mødre og ja ved ikke hvad han tænker om det. Eller om det er klogt eller ej, når nu han er i 'tænkebox'..

Årh. bare et lille 'suk' herfra..

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

11. februar 2013

Giraffen

Miss-86 skriver:

Ja, jeg er SÅ skruk, og alligevel, såå skal jeg da se De Unge Mødre og alt andet der vedrører små børn/baby'er..
HVORFOR er det lige at man gør det?

Min kæreste er IKKE klar (men det ved I jo) - Men jeg sidder og ser fx. De Unge Mødre og ja ved ikke hvad han tænker om det. Eller om det er klogt eller ej, når nu han er i 'tænkebox'..

Årh. bare et lille 'suk' herfra..

tv-programmer burde på ingen måde kunne rykke hans beslutning hverken den ene eller den anden vej, det sku gerne være noget han finder svaret på inden i sig selv

men øv synes jeg havde læst engang at I skulle starte nu her? synes hvertfald du skal bruge dit liv og din tv-tid nøjagtig som DU føler for 

Anmeld

11. februar 2013

Miss-86

Giraffen skriver:

tv-programmer burde på ingen måde kunne rykke hans beslutning hverken den ene eller den anden vej, det sku gerne være noget han finder svaret på inden i sig selv

men øv synes jeg havde læst engang at I skulle starte nu her? synes hvertfald du skal bruge dit liv og din tv-tid nøjagtig som DU føler for 

Nej, håber heller ikke det ændrer på noget for ham

Ja, vi skulle være startet i Sep'12, så Jan'13 og nu er det uvist hvornår vi skal igang..

Tak, det er bare så dumt egentlig at se det, jeg har jo bare altid godt kunne lide at se de ting

Anmeld

11. februar 2013

Giraffen

Miss-86 skriver:

Nej, håber heller ikke det ændrer på noget for ham

Ja, vi skulle være startet i Sep'12, så Jan'13 og nu er det uvist hvornår vi skal igang..

Tak, det er bare så dumt egentlig at se det, jeg har jo bare altid godt kunne lide at se de ting

øv føler med dig sådan noget som børn burde bare være noget man glædede sig til sammen, det er så ærgerligt når begge parter ikke er det samme sted på det punkt

Anmeld

11. februar 2013

Miss-86

Giraffen skriver:

øv føler med dig sådan noget som børn burde bare være noget man glædede sig til sammen, det er så ærgerligt når begge parter ikke er det samme sted på det punkt

Ja, det er virkelig ærgerligt, at det er sådan!
Men jeg håber inderligt, at han snart er KLAR og vil glæde sig, sammen med mig
Men, men men, samtidig tør jeg ikke håbe alt for meget.. Hvis du forstår mig ..

Anmeld

11. februar 2013

Giraffen

Miss-86 skriver:

Ja, det er virkelig ærgerligt, at det er sådan!
Men jeg håber inderligt, at han snart er KLAR og vil glæde sig, sammen med mig
Men, men men, samtidig tør jeg ikke håbe alt for meget.. Hvis du forstår mig ..

ja det forstår jeg godt.... har du overvejet et ultimatum af en slags? det er self ikke det mest optimale og altså man vil jo bare helst at de mænd gerne selv vil det... 

Anmeld

11. februar 2013

Miss-86

Giraffen skriver:

ja det forstår jeg godt.... har du overvejet et ultimatum af en slags? det er self ikke det mest optimale og altså man vil jo bare helst at de mænd gerne selv vil det... 

Ja, jeg synes jeg har gjort alt. Tænkt over alt.

Jeg har haft sagt til ham, at hvis han ikke ville Jan'13, som han lovede mig, så måtte vores forhold ende.
Og ja, så siger han at han bare må flytte.. Uh, det er ikke sjovt, når at jeg virkelig elsker ham

Så det har ikke hjulpet.
Nu håber jeg at det hjælper, at jeg har givet ham betænkningstid, indtil videre til april, da jeg skal have min sidste HPV-vaccine der. Også har jeg jo i mellemtiden lovet ham ikke at snakke om det ..

Anmeld

11. februar 2013

Giraffen

Miss-86 skriver:

Ja, jeg synes jeg har gjort alt. Tænkt over alt.

Jeg har haft sagt til ham, at hvis han ikke ville Jan'13, som han lovede mig, så måtte vores forhold ende.
Og ja, så siger han at han bare må flytte.. Uh, det er ikke sjovt, når at jeg virkelig elsker ham

Så det har ikke hjulpet.
Nu håber jeg at det hjælper, at jeg har givet ham betænkningstid, indtil videre til april, da jeg skal have min sidste HPV-vaccine der. Også har jeg jo i mellemtiden lovet ham ikke at snakke om det ..

ok så har du også lidt deadline at arbejde med... det er også et svært valg for dig, særligt hvis du pludselig skal ud at finde en anden at have børnene med når du allerhelst bare vil ha dem med ham

så krydser jeg fingre for at han snart blir klar 

Anmeld

11. februar 2013

Miss-86

Giraffen skriver:

ok så har du også lidt deadline at arbejde med... det er også et svært valg for dig, særligt hvis du pludselig skal ud at finde en anden at have børnene med når du allerhelst bare vil ha dem med ham

så krydser jeg fingre for at han snart blir klar 

Ja, det er svært. Da det blev virkelighed og han sagde at så måtte han flytte, så stortudede jeg bare .. Også kunne jeg bare godt mærke at det ikke var sådan det skulle være.
Jeg ville ønske at jeg noget før havde holdt min mund med al det baby-snak og at jeg havde sagt jeg ville vente istedet for og give ham et ultimatum.

Anmeld

11. februar 2013

Giraffen

Miss-86 skriver:

Ja, det er svært. Da det blev virkelighed og han sagde at så måtte han flytte, så stortudede jeg bare .. Også kunne jeg bare godt mærke at det ikke var sådan det skulle være.
Jeg ville ønske at jeg noget før havde holdt min mund med al det baby-snak og at jeg havde sagt jeg ville vente istedet for og give ham et ultimatum.

du ka jo ikke gøre for hvordan du føler og at du brændende ønsker at starte en familie opog måske blir han aldrig klar og så er det også trist at ha ventet så mange år, så hellere få en afklaring lidt før

men jeg kan sørme godt forstå at det er et kæmpe dillemma og håber da han vender

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.