Guldfiskens hule 33+0

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

25. februar 2013

M (:

Månsson skriver:

Hvor er du fin.. Laura havde os en periode der omkring hvor hun var tog på for vildt og de snakkede 4-5kg og jeg er lille men alle sagde det var nemmere at føde store børn Kamillethe(bare ikke over 5)end små børn for de var mere klar.. Men efter vækstscanning stod hendes vægt mere stille og hun kom ud øv var fine 3668 hvilket jo er helt normalt og 55cm.. Lillebror ligger os allerede over kurve på trods af at scanningsdamen sagde at i den her tid var de jo ca lige store, lige indtil hun lagde tallene ind he he

Wooow, vildt med 4-5 kg! Min jordemoder snakker "kun" omkring 4-4,2 afhængig af, hvor længe jeg går over.. Men rart at høre, at det ikke er værre med stor børn, og at de sagtens kan tage nogle gevaldige vækstspring for så at slappe lidt af igen! 

Hihi, måske vi bare er nogen, der laver store unger?

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

25. februar 2013

M (:

Akmese skriver:

(glemte at citere tidligere )  det må jo være nu her du skal til vægtscanning er det ikke ?  Bliver vildt spændende ! 

Jo, det er d. 7/3, dvs. 36+3 - eller om 10 dage! 

Anmeld

25. februar 2013

L&V

M (: skriver:

Wooow, vildt med 4-5 kg! Min jordemoder snakker "kun" omkring 4-4,2 afhængig af, hvor længe jeg går over.. Men rart at høre, at det ikke er værre med stor børn, og at de sagtens kan tage nogle gevaldige vækstspring for så at slappe lidt af igen! 

Hihi, måske vi bare er nogen, der laver store unger?

Tænkte os mit da de sagde det men altså det "ordnede" sig jo og når man tænker over det så virker en stor baby os mindre skrøbelig end sådan et lille myr af en eller anden grund..

Det er nemlig det de kan og de kan jo os skønne forkert

Nemlig nogle dejlige store basser

Anmeld

25. februar 2013

Mink

Jo, det er d. 7/3, dvs. 36+3 - eller om 10 dage! 

Jamen skulle du ikke i uge 35. ?? Eller er det mig der har misforstået noget ? 

Anmeld

25. februar 2013

M (:

Akmese skriver:

Jamen skulle du ikke i uge 35. ?? Eller er det mig der har misforstået noget ? 

Nej, det var en fejl fra lægens side, så det bliver først i næste uge

Anmeld

25. februar 2013

M (:

Månsson skriver:

Tænkte os mit da de sagde det men altså det "ordnede" sig jo og når man tænker over det så virker en stor baby os mindre skrøbelig end sådan et lille myr af en eller anden grund..

Det er nemlig det de kan og de kan jo os skønne forkert

Nemlig nogle dejlige store basser

Hihi, ja, og hellere end robust baby end en lille skrøbelig fugleunge

Anmeld

25. februar 2013

L&V

Hihi, ja, og hellere end robust baby end en lille skrøbelig fugleunge

Nemmerlig... De kan jo os finde på at tabe sig lidt i starten så er det rart og ha lidt at ta af

Anmeld

25. februar 2013

Miss-86

Tusind tak - tænk sig, det er allerede 14 dage siden! 

ja, det går stærkt
Det nærmer sig

Anmeld

25. februar 2013

Mink

Nej, det var en fejl fra lægens side, så det bliver først i næste uge

Nå øv men hvor bliver det spændende ! hihi kan huske da du var omkring midten af din graviditet og du synes bare slet ikke maven voksede !  

Anmeld

25. februar 2013

M (:

Akmese skriver:

Nå øv men hvor bliver det spændende ! hihi kan huske da du var omkring midten af din graviditet og du synes bare slet ikke maven voksede !  

Det gjorde den da heller ikke Synes først den har taget fart på denne side af nytår.. 

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.