Guldfiskens hule 33+0

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

11. februar 2013

Luna l

M (: skriver:

Ja, og specielt, når det er første gang - drømmer ikke lige om at skulle føde en på vej mod de 5 kg.. 

Hvor meget var din over gennemsnittet i 32+? Men dejligt at høre, at de ikke nødvendigvis vokser lige så stærkt resten af vejen! 

Dejligt med en udramatisk fødselsberetning af et lidt stort barn - og jeg er 12 cm højere end dig, så jeg burde sgu også kunne klare en på 4000 gram!  

det kan jeg godt forstå, men heldigvis holder de øje med dig

Det var kun lige over gennemsnitte, så det var ikke så slemt, men alle var sikker på at når den allerede, var så stor der, ville det blive et stort barn meen nej nej hvor vildt overresket over at den pludselig befandt sig lige under gennemsnittet og at hvis det fortsætter sådan de sidste 2 1/2 uge så bliver den kun lige over 3 kg

Det var også mere for at berolige dig om at det kan nå at ændre sig Det bliver da vildt spændende hvor den ender med vægten og hvad scanningen siger 

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

11. februar 2013

M (:

FrkZier skriver:

haha jo da.. mig og babydaddy har ret

Nope

Anmeld

11. februar 2013

Laulund87

Tusind tak søde! 

Ja, det fylder en del, for når lægen bare i hemmelighed skriver et kæmpe skøn på VJ, så bliver man altså lidt bekymret! Men er glad for, at min jordemoder lige kunne klemme mig ind i dag - nu, hvor jeg lige har slugt kamelen og der foreligger en plan, så kan jeg lidt bedre vente til næste skøn om 14 dage..

Ej uden at sige noget til dig?

Ja det var godt, det er altså ikke sjovt at gå og bekymre sig eller måske stresse over det. Godt hun kunne berolige dig

Anmeld

11. februar 2013

M (:

Luna l skriver:

det kan jeg godt forstå, men heldigvis holder de øje med dig

Det var kun lige over gennemsnitte, så det var ikke så slemt, men alle var sikker på at når den allerede, var så stor der, ville det blive et stort barn meen nej nej hvor vildt overresket over at den pludselig befandt sig lige under gennemsnittet og at hvis det fortsætter sådan de sidste 2 1/2 uge så bliver den kun lige over 3 kg

Det var også mere for at berolige dig om at det kan nå at ændre sig Det bliver da vildt spændende hvor den ender med vægten og hvad scanningen siger 

Ja, det er da vildt at kurven er knækket så meget! Men er det ok, at den nu pludselig ligger i den anden ende af kurven?

Tak, og det hjalp også lidt at vide, at det somme tider knækker eller flader lidt ud på vægtkurven! (:

Men ja, det bliver da mega spændende at se, hvad hun skønner til om 14 dage.. 

Anmeld

11. februar 2013

M (:

Laulund87 skriver:

Ej uden at sige noget til dig?

Ja det var godt, det er altså ikke sjovt at gå og bekymre sig eller måske stresse over det. Godt hun kunne berolige dig

Ja, han sagde at han skønnede den til over gennemsnittet, og derfor ville sende en henvisning til vækstskanning, men han sagde aldrig at han havde skønnet den til 2400 gram..

Ja, det var rigtig dejligt at hun lige kunne klemme mig ind.. 

Anmeld

11. februar 2013

Laulund87

Ja, han sagde at han skønnede den til over gennemsnittet, og derfor ville sende en henvisning til vækstskanning, men han sagde aldrig at han havde skønnet den til 2400 gram..

Ja, det var rigtig dejligt at hun lige kunne klemme mig ind.. 

Noget mærkeligt noget, du skal da vide alt..

Anmeld

11. februar 2013

M (:

Laulund87 skriver:

Noget mærkeligt noget, du skal da vide alt..

Ja, og specielt når jeg bare kan gå hjem og læse det selv (og blive ekstra bekymret over det!).. 

Anmeld

11. februar 2013

2babygirls

Dejligt! Var det d. 6 hun kom til verden? 

Haha, ja, men de siger jo at alt mellem 10 bleer dagligt og én om ugen er normalt, så det er bare et godt tegn

Hvad siger storesøster til det hele?

Ja hun kom den 6., samme dato som storesøster er døbt på, så det er lidt sjovt.

Madeleine er så sød ved hende. Vil så gerne ae hende og give sutten hvis hun græder. Så sødt at være vidne til.

Anmeld

11. februar 2013

Luna l

Ja, det er da vildt at kurven er knækket så meget! Men er det ok, at den nu pludselig ligger i den anden ende af kurven?

Tak, og det hjalp også lidt at vide, at det somme tider knækker eller flader lidt ud på vægtkurven! (:

Men ja, det bliver da mega spændende at se, hvad hun skønner til om 14 dage.. 

de har ikke sagt noget til det, så jeg går udfra at alt er okay men skal afsted igen næste fredag når jeg er i uge 39, så må vi se hvad de siger

skriv lige en opdateringen på hvor stor fisken er her om 14 dage

Anmeld

11. februar 2013

Laulund87

Ja, og specielt når jeg bare kan gå hjem og læse det selv (og blive ekstra bekymret over det!).. 

Ja præcis, regnede han ikke med at du ville læse det

Nå, men godt du er blevet beroliget lidt

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.