Spørgsmål om vitaminer

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

243 visninger
2 svar
0 synes godt om
11. februar 2013

Anonym trådstarter

Hej tøser..

Så ramte jeg de magiske 12+0, og har det fantastisk Skal til NF den 19, så er meget spændt på det!

Men nu til spørgsmålet
Jeg har siden vi startede med PB taget gravitamin, men kan jeg fortsætte med at tage dem resten af graviditeten for at få de vitaminer jeg skal have, selvom man kun skal tage folinsyre til 12+0? Sker der noget ved at få folinsyre resten af graviditeten også?

Jeg er selvfølgelig også startet på jern

Hav en fortsat god dag

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

11. februar 2013

AnthonsMor

Anonym skriver:

Hej tøser..

Så ramte jeg de magiske 12+0, og har det fantastisk Skal til NF den 19, så er meget spændt på det!

Men nu til spørgsmålet
Jeg har siden vi startede med PB taget gravitamin, men kan jeg fortsætte med at tage dem resten af graviditeten for at få de vitaminer jeg skal have, selvom man kun skal tage folinsyre til 12+0? Sker der noget ved at få folinsyre resten af graviditeten også?

Hav en fortsat god dag

Dejligt at komme til første milepæl!

Altså jeg spurgte min læge om jeg måtte fortsætte på de vitaminer jeg fik med folinsyre i og det sagde han ja til, så jeg tror da helt sikkert godt du må

Om ikke andet ville du jo skulle ud og købe normale multivitaminer, for stadig at få alle de gode ting

Anmeld

11. februar 2013

Miss Church

Anonym skriver:

Hej tøser..

Men nu til spørgsmålet

Hav en fortsat god dag

Ork nej Bliv du bare ved med at tage gravitamin

Og forresten tillykke med den første milepæl Kan godt forstå at du er spændt på NF.  for at alt er som det skal være

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.