Skrab/prøve i livmoderen?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

11. februar 2013

Benjamins'mor

Frk.S skriver:

Er det i dag du har fået den foretaget?
Kan se du skriver du får svar i morgen.

Hvis du har fået det gjort i dag og får svaret i morgen, tvivler jeg på det er et celleskrab - der plejer at gå længere tid inden der er svar.

Måske har hun testet dig for kønssygdomme?? Mener at de tester for gonorré - men ved ikke om det er helt standard, eller hvad det er.
Hvorfor spugte du ikke? 

Jeg tænkte ikke lige over det, da jeg i forvejen havde det ret så ubehageligt over at hun sad og kiggede mig "deroppe".
Men ja, har fået foretaget den idag, og skal ringe for svar mellem 8-9 imorgen tidligt. Men ja, det kan da godt være hun har taget en prøve for at se efter kønssygedomme, hun spurgte nu hvor jeg tænker efter også om jeg havde kløe og svie.

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

11. februar 2013

Benjamins'mor

Frk.S skriver:

Er det i dag du har fået den foretaget?
Kan se du skriver du får svar i morgen.

Hvis du har fået det gjort i dag og får svaret i morgen, tvivler jeg på det er et celleskrab - der plejer at gå længere tid inden der er svar.

Måske har hun testet dig for kønssygdomme?? Mener at de tester for gonorré - men ved ikke om det er helt standard, eller hvad det er.
Hvorfor spugte du ikke? 

Fik bare ikke foretaget sådan en da jeg ventede min søn, så undrede mig bare lige.

Anmeld

11. februar 2013

norenberg

Det er meget alm de tjekker for svamp...infektion og kønssygdomme har fået det gjort alle fire graviditeter.....

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.