Drengenavne afstemning :)

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

11. februar 2013

PT

Profilbillede for PT
Når forandringens vinde blæser, bygger nogle læhegn, mens andre rejser vindmøller
Samuel eller Gabriel

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

11. februar 2013

Victoria2013

Gabriel eller Victor

Anmeld

11. februar 2013

MortilElias2010

Martsbaby skriver:

Nu er vi langt om længe kommet frem til en liste med drengenavne vi faktisk begge to godt kan lide!

Jeg var ellers ved at blive godt og grundig nervøs for om vi nu kunne nå det inden han kom, men det gjorde vi, er 36+4 i dag

Jeg vil egentlig bare lige for sjov se, hvilket / hvilke navn(e) der er mest populær hos jer skønne damer!

Gabriel er super smukt 

Anmeld

11. februar 2013

morethanperfect

Oscar selvf.

Anmeld

11. februar 2013

Pigent

Martsbaby skriver:

Nu er vi langt om længe kommet frem til en liste med drengenavne vi faktisk begge to godt kan lide!

Jeg var ellers ved at blive godt og grundig nervøs for om vi nu kunne nå det inden han kom, men det gjorde vi, er 36+4 i dag

Jeg vil egentlig bare lige for sjov se, hvilket / hvilke navn(e) der er mest populær hos jer skønne damer!

Jeg har stemt Mads, men det er nogle fine navne i har.

Anmeld

11. februar 2013

Kløver

Martsbaby skriver:

Kan lide flere af dem, men synes Gabriel er super flot

Anmeld

11. februar 2013

AnthonsMor

Maja84 skriver:

Kan lide flere af dem, men synes Gabriel er super flot

Det er også min kærestes favorit tror jeg

Anmeld

11. februar 2013

Fenja09

Synes Anton er rigtig sødt  Bryder mig ikke rigtig om de andre, pånær Mads som også godt kan gå - det er et meget neutralt navn

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.