Drengenavne afstemning :)

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

Afstemning: Hvad kan du bedst lide!? :)

Du skal være logget ind, for at kunne deltage i afstemningen.

1.129 visninger
17 svar
20 synes godt om
11. februar 2013

AnthonsMor

Nu er vi langt om længe kommet frem til en liste med drengenavne vi faktisk begge to godt kan lide!

Jeg var ellers ved at blive godt og grundig nervøs for om vi nu kunne nå det inden han kom, men det gjorde vi, er 36+4 i dag

Jeg vil egentlig bare lige for sjov se, hvilket / hvilke navn(e) der er mest populær hos jer skønne damer!

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

11. februar 2013

frkanonym

Martsbaby skriver:

Nu er vi langt om længe kommet frem til en liste med drengenavne vi faktisk begge to godt kan lide!

Jeg var ellers ved at blive godt og grundig nervøs for om vi nu kunne nå det inden han kom, men det gjorde vi, er 36+4 i dag

Jeg vil egentlig bare lige for sjov se, hvilket / hvilke navn(e) der er mest populær hos jer skønne damer!

liam 

Anmeld

11. februar 2013

K&S

Anton  

Knus fra en mor til en lille skøn Anton 

Anmeld

11. februar 2013

Lone Jakobsen

Gabriel elsker det navn

Anmeld

11. februar 2013

TeamRocket

Anton, mads og liam er fine, dog er liam for brugt til vi selv ville bruge det. Og det er mads jo egentlig også.

Anmeld

11. februar 2013

AnthonsMor

TeamRocket skriver:

Anton, mads og liam er fine, dog er liam for brugt til vi selv ville bruge det. Og det er mads jo egentlig også.

Så Anton er favorit? hehe

Anmeld

11. februar 2013

Frk. Himmelblå

Martsbaby skriver:

Er vild med alle på nær Liam.
Gabriel er heller ikke lige nr. 1 hos mig, men synes bestemt om det.
:-)

Anmeld

11. februar 2013

HeidiØ

Martsbaby skriver:

Jeg kan skide godt li Samuel!

Mads er på 2. pladsen

Anmeld

11. februar 2013

FrkZier

Martsbaby skriver:

Oskar

Anmeld

11. februar 2013

Benjamins'mor

Liam.

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.