3rollinger skriver:
Proev at goere det at du skriver ALT det ned som du putter i munden i loebet af en dag, helst inden du vaelger at spise eller drikke det. Nogen gange tror vi, og foeler, at vi spiser sundt. For saa snart vi har puttet de 5 kiks vi har lyst til i hovedet, vender vi rundt og saa er de glemt. Mens vi godt kan huske den broccolisalat vi fik til frokost.
Man bruger en hel del flere kalorier end normalt naar man ammer, og man maa da heller ikke gaa paa direkte slankekur under amning. Men man kan sagtens skaere en del ned.
Jeg tabte mig overhovedet ikke selv under amning, for med traethed og det at gaa hjemme, fik jeg spist for meget, eller fik ihvertfald daekket de kalorier jeg braendte dagligt. Men da min datter var 4 mdr startede jeg ved WW, hvor de har et specielt program for ammende, og der skrev jeg netop alt ned. Saa begyndte jeg at tabe mig 1,5-2 kg om ugen, til alle de andres WW gaengers store misundelse
.
Du kan jo evt skrive ned i en uge, og saa saette det op herinde hvis du stadig ikke taber dig, saa er jeg sikker paa at du kan faa et par gode raad med paa vejen.
Det jeg oplevede da jeg skrev ned var at naar jeg stod med de 4 mariekiks i haanden, men skulle have dem ned paa papiret, jamen, saa gad jeg faktisk ikke spise dem for det blev jo sladret om paa papiret.
Held og lykke.